Gå til innhold

Arbeidsavklaringspenger - Nav

Anbefalte innlegg

Gjest Autornsen
Skrevet

Den siste tiden har Nav sine sider vært nede SELVFØLGELIG akkurat på lørdager når man skal sende inn meldekort!

Så den siste tiden har jeg ikke fått sent meldekort før søndagen....når kommer pengene inn på konto da? jeg har DNB og pleier å få det på tirsdager men skulle gjerne visst når ? om det er tidlig eller sent etter et viss klokkeslett etc. hvordan kan jeg finne ut dette tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Systemet var helt nede hele helgen for et par uker siden. Fikk ikke sendt inn meldekort før søndag ettermiddag. Og aldri før har pengene kommet så fort på kontoen min (DnB): de var der en gang i løpet av mandagen. Utrolig. Ellers har jeg alltid fått pengene på konto på tirsdager.

Skrevet

Systemet var helt nede hele helgen for et par uker siden. Fikk ikke sendt inn meldekort før søndag ettermiddag. Og aldri før har pengene kommet så fort på kontoen min (DnB): de var der en gang i løpet av mandagen. Utrolig. Ellers har jeg alltid fått pengene på konto på tirsdager.

Tre siste utbetalingene har jeg fått på mandager !!!

Selv om jeg ikke har fått sendt kortet før søndagettermiddag.....: )

Skrevet

Selv om jeg ikke har fått sendt kortet før søndagettermiddag.....: )

Skrevet

Selv om jeg ikke har fått sendt kortet før søndag ettermiddag.....: )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...