Gå til innhold

Kulda kan brukes til noe :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Og så skal jeg kjøre bil og her er det glatt tror jeg, men det er jo bare å hoppe i det og håpe at parkeringsplassen er måkt skikkelig så jeg kommer meg fra bilen og inn dit jeg skal.

Jeg skulle kjøre bil, men slapp heldigvis, godt var det, før det var lite futt i meg når jeg skulle hjem.

Fortsetter under...

Dorthe; det er nesten ikke noe snø på bakken - så bortsett fra at det kan være glatt, så er det neppe _snø_ som hindrer deg om dagen...*s*

Jeg har vært ute hver dag jeg, men i dag kom jeg ikke fram gata til shoppegata. I går holdt jeg på å slite livet av meg pga det forbannede saltet de har på slik at snøen gjør at hjulene går rundt og rundt men jeg står stille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...