Gå til innhold

Skal jeg fortelle om silikonpuppene på forhånd?

Anbefalte innlegg

Gjest Kunstig, men ikke babe
Skrevet

Jeg er i 30-årene og fikk lagt inn silikon i brystene for to år siden, etter å ha gått i årevis med sterke komplekser for min fullstendig paddeflate brystkasse. Jeg er kjempefornøyd med kjøpepuppene, de har gitt selvtilliten en stor boost og inspirert meg til å trene, så resten av kroppen ser fin ut også, om jeg kan si det selv. De er ikke så store, kun B-cup, men som sagt hadde jeg ingen ting fra før.

Nå er jeg i ferd med å innlede et forhold til en ny mann. Det har vært masse flørting og litt klining, og han har gitt meg komplimenter for kroppen. Men han har jo bare sett den med klær på hittil..... Nå bekymrer det meg litt hva han vil si til at jeg har kunstige pupper. Bør jeg fortelle om det "lenge før" vi har sex, eller er det greit at det ikke avsløres før klærne faller?? Er det risiko for at det vil være en stor turn-off?

(Legger denne på seksualitetforum også)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• miakami

5

• ShitDiddelyDo

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke babe jeg heller
Skrevet

Denne løste jeg ved å ta hendene hans opp til brystene mine og si; jeg var ikke sikker på om jeg ville fortelle dette, men jeg har innlegg - og slik er det altså :) Og lot han kjenne. Tror han likte at jeg gjorde det slik, i hvert fall førte det ene til det andre ;)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår hvorfor du skal fortelle det i det hele tatt.

Silikon er så vanlig i dag at jeg tviler på at du trenger å frykte en reaksjon.

Skrevet

Denne løste jeg ved å ta hendene hans opp til brystene mine og si; jeg var ikke sikker på om jeg ville fortelle dette, men jeg har innlegg - og slik er det altså :) Og lot han kjenne. Tror han likte at jeg gjorde det slik, i hvert fall førte det ene til det andre ;)

Så flott å høre fra en med egen erfaring :) Skjedde det når du skjønte at dere var på vei til å ha sex, eller var settingen i utgangspunktet mer "påkledd og nøytral"?

Gjest fjell og daler
Skrevet

Hvis dere er interessert i hverandre så tror jeg ikke han bryr seg mye.

Personlig hadde jeg blitt litt skuffa, men det er fordi jeg synes små pupper er sexy.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår hvorfor du skal fortelle det i det hele tatt.

Silikon er så vanlig i dag at jeg tviler på at du trenger å frykte en reaksjon.

Åh takk, det var en oppmuntrende tilbakemelding! :)

Men bittelitt skuffet vil vel en mann bli over å finne ut at det som så så fristende ut, ikke var ekte...?

Skrevet

Men bittelitt skuffet vil vel en mann bli over å finne ut at det som så så fristende ut, ikke var ekte...?

Jeg kan ikke snakke for andre menn, men nei - jeg tror det er veldig lite sannsynlig at han blir skuffet når du forteller ham at du har lagt inn silikon.

Han går jo til sengs med ei han ganske sikkert tenner på. Jeg kan ikke forstå hvorfor han skal tenne noe mindre dersom du sier at du har silikon i brystene.

Vi menn er ofte veldig glade i bryster, både med og uten. :)

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor du skal si noe som helst.

Og brystene dine er da vitterlig like ekte fordi om det er silikon i dem.

Tenk på noe HELT annet! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest ikke babe jeg heller
Skrevet

Så flott å høre fra en med egen erfaring :) Skjedde det når du skjønte at dere var på vei til å ha sex, eller var settingen i utgangspunktet mer "påkledd og nøytral"?

En blanding, vil jeg si :) Vi hadde vert sammen en stund, men ikke kommet helt dithen enda. Jeg fryktet det ville bli turn off, mulig derfor jeg prøvde å utsette det. Det plaget meg virkelig, for han virket så skikkelig på mange måter. Så jeg bestemte meg for å bare hoppe i det, og tenkte at det fik briste eller bære. Vi satt på sofaen og småpratet, kysset litt og sånn. Så grep jeg hendene hans, og holdt de litt før jeg førte de opp mot / la de på brystene mine, mens jeg sa det. Etterpå spurte han om jeg virkelig hadde kviet meg for å fortelle dette? :)

Håper det går like knirkefritt for deg :) Som SDD sier, er det så vanlig, og vi har jo ikke noe å skamme oss for. Lykke til!

Skrevet

Jeg kan ikke snakke for andre menn, men nei - jeg tror det er veldig lite sannsynlig at han blir skuffet når du forteller ham at du har lagt inn silikon.

Han går jo til sengs med ei han ganske sikkert tenner på. Jeg kan ikke forstå hvorfor han skal tenne noe mindre dersom du sier at du har silikon i brystene.

Vi menn er ofte veldig glade i bryster, både med og uten. :)

Det er betryggende å høre! :)

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor du skal si noe som helst.

Og brystene dine er da vitterlig like ekte fordi om det er silikon i dem.

Tenk på noe HELT annet! :-)

Med vennlig hilsen

Takk! :)

Skrevet

Personlig hadde jeg blitt litt skuffa, men det er fordi jeg synes små pupper er sexy.

Skjønner. Du ville heller ville hatt små, ekte enn større, kunstige?

Men når du ser et par påkledde pupper som ser fine ut i størrelsen, hvor stor nedtur er det da å oppdage at de er med silikon?

Skrevet

''Personlig hadde jeg blitt litt skuffa, men det er fordi jeg synes små pupper er sexy'' Jamen hun hadde jo bare forstørret til B-cup? Jeg har B-cup selv, og har definitivt aldri fått høre at jeg har store pupper.. :)

Skrevet

Men når du ser et par påkledde pupper som ser fine ut i størrelsen, hvor stor nedtur er det da å oppdage at de er med silikon?

Hvorfor er du så opphengt i dette?

For det første, brystene dine er ikke mindre "ekte". Det er ikke en slags konkurranse om å ha størst mulig, og de som bruker silikon "jukser". Du har de brystene du har, og ferdig med det.

At noen foretrekker små bryster (og andre foretrekker store), endres vel ikke av om det er silikon i dem.

Med vennlig hilsen

Skrevet

En blanding, vil jeg si :) Vi hadde vert sammen en stund, men ikke kommet helt dithen enda. Jeg fryktet det ville bli turn off, mulig derfor jeg prøvde å utsette det. Det plaget meg virkelig, for han virket så skikkelig på mange måter. Så jeg bestemte meg for å bare hoppe i det, og tenkte at det fik briste eller bære. Vi satt på sofaen og småpratet, kysset litt og sånn. Så grep jeg hendene hans, og holdt de litt før jeg førte de opp mot / la de på brystene mine, mens jeg sa det. Etterpå spurte han om jeg virkelig hadde kviet meg for å fortelle dette? :)

Håper det går like knirkefritt for deg :) Som SDD sier, er det så vanlig, og vi har jo ikke noe å skamme oss for. Lykke til!

Så bra :)

Mulig det er andre damer (uten silikon) som er mest kritiske og fordømmende? Jeg synes i hvertfall jeg hører mye nedlatende snakk om "sånne som legger seg under kniven"....

På de andre svarene jeg har fått her, virker det som at menn ikke plages nevneverdig... :)

Skrevet

Hvorfor er du så opphengt i dette?

For det første, brystene dine er ikke mindre "ekte". Det er ikke en slags konkurranse om å ha størst mulig, og de som bruker silikon "jukser". Du har de brystene du har, og ferdig med det.

At noen foretrekker små bryster (og andre foretrekker store), endres vel ikke av om det er silikon i dem.

Med vennlig hilsen

Jeg er vel kanskje i et miljø hvor plastisk kirurgi ikke er så akseptert. Folk som legger seg under kniven, ses litt ned på. Silikondamer stemples som dumme....

Jeg er slett ikke opphengt i at de skal være størst mulig. Som nevnt, har jeg bare B-cup nå, og det passer perfekt til min kroppsstørrelse.

Gjest fjell og daler
Skrevet

''Skjønner. Du ville heller ville hatt små, ekte enn større, kunstige?''

Ja. Men det betyr ikke all verden. Hvis jeg liker dama, så liker jeg puppa også:)

Skrevet

Jeg er vel kanskje i et miljø hvor plastisk kirurgi ikke er så akseptert. Folk som legger seg under kniven, ses litt ned på. Silikondamer stemples som dumme....

Jeg er slett ikke opphengt i at de skal være størst mulig. Som nevnt, har jeg bare B-cup nå, og det passer perfekt til min kroppsstørrelse.

"Silikondamer" er slike som har "oppblåste" bryster, som verken er fint eller ser normalt ut. Det er ikke noe som gjelder deg, helt åpenbart. Og det gjelder i hvert fall ikke for B-størrelse, som er helt passe! :-)

Skrevet

''Skjønner. Du ville heller ville hatt små, ekte enn større, kunstige?''

Ja. Men det betyr ikke all verden. Hvis jeg liker dama, så liker jeg puppa også:)

Det er sånn sett mer kompliseret hvis man liker brystene, men ikke eieren! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

"Silikondamer" er slike som har "oppblåste" bryster, som verken er fint eller ser normalt ut. Det er ikke noe som gjelder deg, helt åpenbart. Og det gjelder i hvert fall ikke for B-størrelse, som er helt passe! :-)

Jeg tør påstå (god som jeg er til å sette diagnoser på folk og fe) at disse bimboene som forstørrer brystene sine med silikon utelukkende for å se mer "sexy" ut, har en personlighetsforstyrrelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...