Gå til innhold

Skal jeg fortelle om silikonpuppene på forhånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør påstå (god som jeg er til å sette diagnoser på folk og fe) at disse bimboene som forstørrer brystene sine med silikon utelukkende for å se mer "sexy" ut, har en personlighetsforstyrrelse.

Nei, det er nok mange årsaker. Smak og behag er forskjellig, og i tillegg er det nok en del som mangler erfaring, og tror at det er det eneste som gjør dem attraktiv for menn. Og for noen menn er det sikkert korrekt, også! ;-)

Men det er klart at de som kontinuerlig opererer seg her og der kan ha en psyk diagnose.

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• miakami

5

• ShitDiddelyDo

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror nok kisen din vil merke forskjell på ekte pupper og fake uansett.

Skrevet

Åh takk, det var en oppmuntrende tilbakemelding! :)

Men bittelitt skuffet vil vel en mann bli over å finne ut at det som så så fristende ut, ikke var ekte...?

Du får tenke sånn, at hadde du ikke lagt inn silikon for å få et bedre selvbilde, så hadde du ikke vært den personen du er i dag, den personen som han er interessert i. Etterhvert kan du jo bare gi han samme forklaring på innlegg av silikon som du gav oss. Synes det var en helt grei forklaring jeg. Og en grei grunn for å velge silikon, det var jo ikke noe jåleri som med de vi kaller puppedamer, de som blåser puppene opp til flere ganger størrelsen som passer kroppen. Men ikke si noe på forhånd, se om han spør, hvis ikke bør du ikke nevne det før en stund etterpå.

Gjest lesba her
Skrevet

Om du skal fortelle det (nå) eller ikke skal ikke jeg legge meg borti, men personlig syns jeg "ekte" pupper er mye deiligere å ta på enn plastikk. Men litt plastikk skal du ikke skamme deg over. Som du ser virker det ikke som gutta er så nøye på det.

Gjest æsjamegdadu!
Skrevet

Om du skal fortelle det (nå) eller ikke skal ikke jeg legge meg borti, men personlig syns jeg "ekte" pupper er mye deiligere å ta på enn plastikk. Men litt plastikk skal du ikke skamme deg over. Som du ser virker det ikke som gutta er så nøye på det.

Men du burde skamme deg over å kalle deg lesbe...

Gjest lesba her
Skrevet

Og hvorfor burde jeg det?

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til at du skal fortelle det på forhånd. Det oppdager han tidsnok, og hvis han nå skulle råke til å være en av de få som er så anti-silikon at han blir avtent av det er det vel bare å la ham gå.

Hadde du vært kjønnsskifteoperert synes jeg det kunne vært på sin plass å si noe før klærne falt;)

Gjest ikke babe jeg heller
Skrevet

Så bra :)

Mulig det er andre damer (uten silikon) som er mest kritiske og fordømmende? Jeg synes i hvertfall jeg hører mye nedlatende snakk om "sånne som legger seg under kniven"....

På de andre svarene jeg har fått her, virker det som at menn ikke plages nevneverdig... :)

Enig med du :) Kanskje de rett og slett er sjalu? ;)

Gjest lykke til
Skrevet

Jeg er vel kanskje i et miljø hvor plastisk kirurgi ikke er så akseptert. Folk som legger seg under kniven, ses litt ned på. Silikondamer stemples som dumme....

Jeg er slett ikke opphengt i at de skal være størst mulig. Som nevnt, har jeg bare B-cup nå, og det passer perfekt til min kroppsstørrelse.

Det kan være at han er like bekymra for sine egne pupper. Når menn kommer rundt 40 år eller har noen få kg for mye, får de gjerne litt pupper.

Du er deg. Enten er han glad i deg og liker deg, ellers så gjør han det ikke, og da er han ikke verdt deg.

Gjest lykke til
Skrevet

Mulig det er andre damer (uten silikon) som er mest kritiske og fordømmende? Jeg synes i hvertfall jeg hører mye nedlatende snakk om "sånne som legger seg under kniven"....

På de andre svarene jeg har fått her, virker det som at menn ikke plages nevneverdig... :)

Det er spesielt damer med store bryster som har lite til overs for silikon har jeg lagt merke til.

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til at du skal fortelle det på forhånd. Det oppdager han tidsnok, og hvis han nå skulle råke til å være en av de få som er så anti-silikon at han blir avtent av det er det vel bare å la ham gå.

Hadde du vært kjønnsskifteoperert synes jeg det kunne vært på sin plass å si noe før klærne falt;)

Skriver under her :-)

Skrevet

Tror nok kisen din vil merke forskjell på ekte pupper og fake uansett.

Kommer vel an på hvor erfaren han er, det.

Skrevet

Hvorfor det da! Ei lesbisk kvinne har et bedre grunnlag for å snakke om pupper enn ei heterofil. Jeg, for eksempel, får ikke med meg hva som er tiltrekkende med pupper ;p

Skrevet

Hvorfor det da! Ei lesbisk kvinne har et bedre grunnlag for å snakke om pupper enn ei heterofil. Jeg, for eksempel, får ikke med meg hva som er tiltrekkende med pupper ;p

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår hvorfor du skal fortelle det i det hele tatt.

Silikon er så vanlig i dag at jeg tviler på at du trenger å frykte en reaksjon.

''Silikon er så vanlig i dag ''

Har du sett filmen LA Story, der Steven Martin sjekker opp en ung Sarah Jessica Parker, og etter å ha klådd på puppene hennes, sier han med en bkymret mine (etter hukommelsen):

- Your boobs feel strange,

SJP: - Oh, that's because they're real.

Skrevet

Nei, det trenger du ikke si hvis du ikke har lyst. Jeg har gjort akkurat det samme, lagt inn proteser så jeg har en B-cup, og det er ikke stort, det er helt passe og betyr antagelig at du har vært forholdsvis puppeløs på forhånd så hvis han er negativ til det så skjønner han ingen ting.

Gjest lykke til
Skrevet

Hvorfor er du så opphengt i dette?

For det første, brystene dine er ikke mindre "ekte". Det er ikke en slags konkurranse om å ha størst mulig, og de som bruker silikon "jukser". Du har de brystene du har, og ferdig med det.

At noen foretrekker små bryster (og andre foretrekker store), endres vel ikke av om det er silikon i dem.

Med vennlig hilsen

Bra svar Sør!

Skrevet

''Jeg synes i hvertfall jeg hører mye nedlatende snakk om "sånne som legger seg under kniven".... ''

Det er vel med dette som med det meste i livet: Det er de gangene det synes på langande lei at man har "gjort noe", enten det er silikon i puppene eller restylane (?) i leppene at folk er kritiske, og det er slike tilfeller som får folk til å påstå at det er superlett å gjenkjenne "fake boobs".

Men da har de jo ikke tatt i betraktning alle dem med mer moderate mengder silikon...

Skrevet

Det er spesielt damer med store bryster som har lite til overs for silikon har jeg lagt merke til.

Hvorfor skulle damer med store bryster være imot de som tar silikon?

Når en dame er så flat at hun bare har masse komplekser og får en b-cup etter opresjon ser jeg ikke noe problem med det????

Hilsen ekte E-cup

Wake up call folk med store bryster er like forskjellige og har like forskjelige meninger om plastiske operasjoner som andre folk.

Jeg hadde B cup til jeg var 20 og gikk opp noen kg , skal min holdning til silikon liksom drastisk ha endret seg av den grunn??? djesus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...