Gå til innhold

Skal jeg fortelle om silikonpuppene på forhånd?

Anbefalte innlegg

Gjest lykke til
Skrevet

Hvorfor skulle damer med store bryster være imot de som tar silikon?

Når en dame er så flat at hun bare har masse komplekser og får en b-cup etter opresjon ser jeg ikke noe problem med det????

Hilsen ekte E-cup

Wake up call folk med store bryster er like forskjellige og har like forskjelige meninger om plastiske operasjoner som andre folk.

Jeg hadde B cup til jeg var 20 og gikk opp noen kg , skal min holdning til silikon liksom drastisk ha endret seg av den grunn??? djesus

Det er jo bra at ikke alle mener det. Men jeg kjenner en håndfull mennesker med store pupper som enten har snakket svært negativt om silikonpupper, eller omtaler små pupper på en lite hyggelig måte. Fint at du er et av unntakene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• miakami

5

• ShitDiddelyDo

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo bra at ikke alle mener det. Men jeg kjenner en håndfull mennesker med store pupper som enten har snakket svært negativt om silikonpupper, eller omtaler små pupper på en lite hyggelig måte. Fint at du er et av unntakene.

at jeg skal være "et av unntakene" er bare bullshit, du kan ikke på grunnlag av en håndfull jenter med store pupper anta at vi alle er like. og at vi er noen "sære unntak" liksom om vi ikke snakker drit om plastiske operasjoner. Jeg kjenner ingen med verken store eller små pupper som snakker nedsettende som silikon.

jeg blir kvalm av deg!

Gjest stygt sagt
Skrevet

at jeg skal være "et av unntakene" er bare bullshit, du kan ikke på grunnlag av en håndfull jenter med store pupper anta at vi alle er like. og at vi er noen "sære unntak" liksom om vi ikke snakker drit om plastiske operasjoner. Jeg kjenner ingen med verken store eller små pupper som snakker nedsettende som silikon.

jeg blir kvalm av deg!

Fy, det var unødvendig og stygt sagt.

Skrevet

Fy, det var unødvendig og stygt sagt.

Det var ganske unødvendig og stygt å generalisere over meningen til et menneske bare basert på puppestørrelsen også!

Gjest eks - stygt sagt
Skrevet

Det var ganske unødvendig og stygt å generalisere over meningen til et menneske bare basert på puppestørrelsen også!

Ok, du har rett i det.

Skrevet

Ok, du har rett i det.

mine store pupper sier INGENTING om hva som er inni mitt hodet og om mine meninger

og slik er det med alle andre mennesker.

utseendet og størrelsen på puppen sier intet og åssen meninger du har.

personen som skrev det her om jeg liksom er et "unntak" burde tenke seg om og forstå at det er en tilfeldighet at han eller hun har opplevd folk med støre brød er negativ til plastisk kirurgi

Gjest Ikke fortell det du.
Skrevet

Lær deg først som sisst og en gang for alle at du ikke har noen plikt til å fortelle alle hva du har gjort med kroppen din.

Jeg har også lagt inn, og følte som deg, en form for dårlig samvittighet hvis jeg ikke fortalte så fort som råd var. Heldigvis så har jeg vokst mentalt siden det. Jeg er i et fast forhold siden mange år og han vet, men skulle det blitt noen nye forhold på meg så hadde jeg bare latt ting gått sin gang og så pratet om det om det falt seg naturlig eller han spurte direkte.

Men med "spurte direkte" så mener jeg innpå et forhold, og hvor han var oppriktig interessert når han spurte. Ikke hvem som helst som hadde spurt hadde fått svar. Jeg svarer ikke en type i baren liksom ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke at dette er et tema en gang. Silikonpupper har jo faktisk blitt ganske så vanlig så jeg tror ikke jeg hadde lagd noe big deal ut av det.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes ikke du behøver å fortelle det, og jeg tror ikke han nødvendigvis vil bli så skuffet over det. Tross alt er det jo temmelig vanlig i dag.

Men ettersom det opptar deg så, kan du kanskje forsøke å få sagt det før dere blir intime likevel (f.eks. på en av måtene foreslått nederst her). Dette fordi du da kan legge det bak deg og nyte situasjonen uten å lure på om han vil oppdage det og hva han da vil tenke etc.

Gjest Hulderen
Skrevet

Men du burde skamme deg over å kalle deg lesbe...

Hvorfor skulle hun skamme seg over å kalle seg lesbe, hvis det er det hun er? Det er da like verdifult at en lesbisk person forteller om sitt syn på pupper som at mennene her inne gjør det?

Selv har jeg bare tatt på egne pupper, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan de med silikon kjennes ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er vel kanskje i et miljø hvor plastisk kirurgi ikke er så akseptert. Folk som legger seg under kniven, ses litt ned på. Silikondamer stemples som dumme....

Jeg er slett ikke opphengt i at de skal være størst mulig. Som nevnt, har jeg bare B-cup nå, og det passer perfekt til min kroppsstørrelse.

Det er forskjell på silikondamer og det du har gjort. Du har ikke tynet inn så mye at du står i fare for å eksplodere i en heis når du beveger deg over etasje 100 i en skyskraper. Disse ballongdamene ser jo ikke så smarte ut, og det de gjør med seg selv vitner sannsynligvis ikke om spesielt med intelligens heller.

Men det er jo ikke det de fleste som legger inn silikon gjør. Det er heller snakk om å rette opp, forstørre ørlite, osv. Det er noe helt annet enn å melde seg inn i glamourindustrien ved å gjøre seg til et attraktivt mål for alle som liker å stikke hull på ballonger med en nål.

Det er ikke engang sikkert at typen din vil kjenne at du har silikon. Det finnes knapt to par bryster som føles likt. Noen er faste, andre er myke, og silikon kan lett forveksles med de faste.

Jeg tror mannfolk flest er fryktelig ukompliserte når det kommer til bryster. De setter oss ut uansett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Silikon er så vanlig i dag ''

Har du sett filmen LA Story, der Steven Martin sjekker opp en ung Sarah Jessica Parker, og etter å ha klådd på puppene hennes, sier han med en bkymret mine (etter hukommelsen):

- Your boobs feel strange,

SJP: - Oh, that's because they're real.

Jepp, noe sånt. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tør påstå (god som jeg er til å sette diagnoser på folk og fe) at disse bimboene som forstørrer brystene sine med silikon utelukkende for å se mer "sexy" ut, har en personlighetsforstyrrelse.

Det er da ganske harmløst å rette på brystene, men det er jo også litt forskjell på å rette de opp en smule og å f.eks. operere seg til en katt - noe jeg så en artikkel om en kvinne som gjorde.

Sistnevnte vil jeg tro lider av et eller annet udefinert kattekompleks.

Gjest lykke til
Skrevet

jeg blir kvalm av deg!

Du må gjerne bli kvalm av meg. Men slik er det jeg har opplevd min omverden. Jeg har ikke hatt noe særlig pupper, så jeg vet hva jeg snakker om. For å si det sånn alle damer som står eller har stått meg nært har gjort det.

Skrevet

Du må gjerne bli kvalm av meg. Men slik er det jeg har opplevd min omverden. Jeg har ikke hatt noe særlig pupper, så jeg vet hva jeg snakker om. For å si det sånn alle damer som står eller har stått meg nært har gjort det.

du burde vite at det er en tilfeldighet.

det er ikke noe poff som skjer i hodet på folk med store pupper som gjør at de har akkurat samme mening som andre med store pupper som du tilfeldigvis kjenner.

jeg kjenner en drøss med folk med både store og små pupper og ingen av de ville hatt noe imot at en som er flat ville valgt å legge inn silikon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...