Gå til innhold

Lurer på om jeg har gitt opp

Anbefalte innlegg

Gjest Henrietten

Trenger å lufte noen tanker om kjærligheten :)

Kvinne, 40 og freidig, har 3 forhold bak meg. Én rett og slett ond mann, to gode. Har barn med første mann. Har vært single lenge nå, og trives med det. Får bedre tid til barn og meg selv. Kjenner noen ganger et inderlig savn mot en mann, en som er snill og god, og enkel å leve med.

Men her kommer problemet. Jeg tror ikke lenger det finnes gode menn uten "liten skrift". (det samme gjelder sikkert for oss damer, altså ;)) Det er liksom noe med alle. Er de ikke voldelige, så er de gjerne egoistiske til tusen, fullfartsex hver kveld, matvrak som krever/ønsker alle måltid tilberedt, arrogante, masete, vil være sammen 24/7, forskjellsbehandler barna, bryr seg ikke om den andres (min) familie, men mener vi skal besøke hans annen hver helg, vet best/kan best, gjerrig til det barnslige; "lar" meg betale mat, hus, alt han får goder av, men prøver likevel å bestemme og forandre ting her hos meg, prøver å fremstå som noe han ikke er, klager på ting jeg ikke gjør godt nok, respekterer ikke hva jeg sier, tar betaling for å fixe ting, bruker meg som barnevakt for hans barn, osv, osv. Aaaaarghh..!! Orker ikke tanken på en ny sånn type. Får helt avsmak. Har jeg vært max uheldig, eller er alle slik?

Dessuten frykter jeg, om jeg noen gang finner en som er bra - at jeg vil føle meg mindreverdig fordi han er så perfekt. ?? At jeg kanskje ikke fortjener det. Vet ikke. Hva om han rett og slett er kjedelig? (Ville forresten vært herlig). Vel. Jeg tror jeg fortsetter å avslå invitasjoner. Orker ikke involvere meg med flere av den sorten. Orker ikke krevende svigerforeldre og trassige stebarn. Har mistet troen på både menn og på kjærlighet, og det føles litt sårt, fordi jeg merkelig nok drømmer om en GOD mann. Hjelp.. :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356972-lurer-p%C3%A5-om-jeg-har-gitt-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...