Gå til innhold

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns hun så ganske annerledes ut, men vanskelig å se kun utifra et bilde av ansiktet da.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• morsan

6

• Luska

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som de andre i tråden syns jeg det overdramatiseres her. Ser faktisk ikke bort fra at det er trikset litt med bldene, i motsatt retning enn vanligvis denne gangen... ;-)

Gjest Fra botox til gjenbruk av fettceller
Skrevet

Ser ut til at litt fra rumpen er flyttet opp til kjakene ;)

Er det ikke det som har blitt så populært da, tror flere norske kjendiser har gjort det.

Skrevet

Er det ikke det som har blitt så populært da, tror flere norske kjendiser har gjort det.

Tør ikke tenke på hvor store kinn jeg hadde fått dersom "overflødig fett" skulle flyttes fra rumpa!!

Skrevet

Tør ikke tenke på hvor store kinn jeg hadde fått dersom "overflødig fett" skulle flyttes fra rumpa!!

*lol*

Skrevet

Gi deg, da. Presley har jo fått ansiktet ødelagt av en totalt useriøs kirurg, og hun har vært gjennom rettsaker på grunn av det. Madonna ser da helt normal ut, men bittelitt rundere enn hun pleier å være?:)

Nå synes jeg dere er en smule overkritiske her!

Oi, det med rettssakene har jeg ikke fått med meg, men jeg har (selvsagt) ikke kunnet unngå å legge merke til Presleys noe ... eh... spesielle utseende.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oi, det med rettssakene har jeg ikke fått med meg, men jeg har (selvsagt) ikke kunnet unngå å legge merke til Presleys noe ... eh... spesielle utseende.

''Oi, det med rettssakene har jeg ikke fått med meg, men jeg har (selvsagt) ikke kunnet unngå å legge merke til Presleys noe ... eh... spesielle utseende.''

Jeg finner det merkelig at noen lar seg overraske over at x-kona til både Michael Jackson og Elvis Presley tidvis har et snodig utseende. ;)

Skrevet

''Oi, det med rettssakene har jeg ikke fått med meg, men jeg har (selvsagt) ikke kunnet unngå å legge merke til Presleys noe ... eh... spesielle utseende.''

Jeg finner det merkelig at noen lar seg overraske over at x-kona til både Michael Jackson og Elvis Presley tidvis har et snodig utseende. ;)

''Jeg finner det merkelig at noen lar seg overraske over at x-kona til både Michael Jackson og Elvis Presley tidvis har et snodig utseende. ;)''

Nå var det _datteren_ til eksen til Elvis som var gift med Michael Jackson da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg finner det merkelig at noen lar seg overraske over at x-kona til både Michael Jackson og Elvis Presley tidvis har et snodig utseende. ;)''

Nå var det _datteren_ til eksen til Elvis som var gift med Michael Jackson da...

Ah. Jeg trodde det var mor. Men det kan du ha rett i.

Gjest småfan
Skrevet

Om du ser på bildet her

http://www.dagbladet.no/2010/11/30/kjendis/trening/madonna/musikk/14519548/

ser du at det ikke er mye fett å flytte på! Syns Madonna ser syk ut. Hun er ekstremt opphengt i trening og å se ung ut. Forferdelig synd. Dama burde eldes med stil, hun er jo et ikon uansett og ville garantert sett bra ut som hun ville vært naturlig.

Gjest Driving home for christmas
Skrevet

Om du ser på bildet her

ser du at det ikke er mye fett å flytte på! Syns Madonna ser syk ut. Hun er ekstremt opphengt i trening og å se ung ut. Forferdelig synd. Dama burde eldes med stil, hun er jo et ikon uansett og ville garantert sett bra ut som hun ville vært naturlig.

Æsj, det er stygt med så synlige muskler på kvinner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om du ser på bildet her

Det kan ikke være enkelt å være kvinne.

Har du for mye fett er det galt, har du for mye muskler (som mange mener f.eks. Madonna og Bjørgan har) er det galt, når du ikke lenger er deffa og derfor får litt rundere ansikt (som Madonna nå) er det galt, har du strekkmerker som følge av fødsel er det galt, er du for tynn er det galt.

Jeg er glad jeg er mann og dermed kan vise meg utendørs uten å dømmes nord og ned.

Skrevet

Har du for mye fett er det galt, har du for mye muskler (som mange mener f.eks. Madonna og Bjørgan har) er det galt, når du ikke lenger er deffa og derfor får litt rundere ansikt (som Madonna nå) er det galt, har du strekkmerker som følge av fødsel er det galt, er du for tynn er det galt.

Jeg er glad jeg er mann og dermed kan vise meg utendørs uten å dømmes nord og ned.

''Jeg er glad jeg er mann og dermed kan vise meg utendørs uten å dømmes nord og ned''

Ikke bland nord og ned inn i denne diskusjonen også! :) Han har ikke skrevet her.

(For øvrig - enig med deg!)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg er glad jeg er mann og dermed kan vise meg utendørs uten å dømmes nord og ned''

Ikke bland nord og ned inn i denne diskusjonen også! :) Han har ikke skrevet her.

(For øvrig - enig med deg!)

Det var derfor jeg fikk litt dårlige assosiasjoner da jeg skrev den setningen.

Men jeg tror ikke det er noen fare for at han melder seg inn i en debatt hvor han ikke kan drive propaganda. ;)

Skrevet

''Bjørgan ''

Mener du hun til høyre på bildet her, eller? ;-)

http://80.91.34.200/previews/w_sn/sy061fef.jpg

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Bjørgan ''

Mener du hun til høyre på bildet her, eller? ;-)

http://80.91.34.200/previews/w_sn/sy061fef.jpg

Er det du som har rettet på meg for den skrivefeilen tidligere? Får litt deja vu her. ;)

Jeg må innrømme at jeg ikke ser veldig mye på langrenn og sånn, men jeg skal forsøke å huske e'en neste gang jeg deltar i en debatt om kroppen hennes. Den blir vel kommentert med jevne mellom her inne, tenker jeg. ;)

Skrevet

Hehe! Hengekinn på meg da ;-p

Skrevet

Er det du som har rettet på meg for den skrivefeilen tidligere? Får litt deja vu her. ;)

Jeg må innrømme at jeg ikke ser veldig mye på langrenn og sånn, men jeg skal forsøke å huske e'en neste gang jeg deltar i en debatt om kroppen hennes. Den blir vel kommentert med jevne mellom her inne, tenker jeg. ;)

Nei det var ikke meg, men jeg husker at det skjedde :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...