Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• morsan

6

• Luska

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan ikke være enkelt å være kvinne.

Har du for mye fett er det galt, har du for mye muskler (som mange mener f.eks. Madonna og Bjørgan har) er det galt, når du ikke lenger er deffa og derfor får litt rundere ansikt (som Madonna nå) er det galt, har du strekkmerker som følge av fødsel er det galt, er du for tynn er det galt.

Jeg er glad jeg er mann og dermed kan vise meg utendørs uten å dømmes nord og ned.

Nå kaster vel du litt stein i glasshus her? Det er da ikke mange ukene siden du selv satt her og hardnakket påsto (sammen med Sør?) at hun ene dama som drev og la ut undertøysbilder av seg selv på nettet og som gjorde seg litt til slik at magen så litt rynkete ut, var både utrent og kvapsete og burde ta seg sammen og begynne å trene og stramme opp?!

Skrevet

Nå kaster vel du litt stein i glasshus her? Det er da ikke mange ukene siden du selv satt her og hardnakket påsto (sammen med Sør?) at hun ene dama som drev og la ut undertøysbilder av seg selv på nettet og som gjorde seg litt til slik at magen så litt rynkete ut, var både utrent og kvapsete og burde ta seg sammen og begynne å trene og stramme opp?!

*fnis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sa ikke at hun burde ta seg sammen og stramme seg opp, og jeg understreket at hun var pen.

Jeg kommenterte mobbinga til de av dere som syntes det var skikkelig stas å hytte med neven mot Aulie og Moore. Uttrykket jeg brukte om NRK-dama var for øvrig av hun ser "usunn" ut.

Dette ble diskutert over flere tråder, og jeg må ha skrevet flere dusin innlegg. Det er imponerende at du fikk med deg så lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...