Gå til innhold

Ville du gåt i termodress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvis jeg hadde hatt en. Jeg har sterkt vurdert å kjøpe en, men det har bare ikke blitt slik. Nå har jeg ønsket meg en til jul (det gjorde jeg vel forøvrig i fjor også, men da fikk jeg ingen) Å stå i 20 minusgrader i 20 minutter og vente på bussen er egentlig uhorvelig kaldt. Jeg ser ikke ut med det jeg har på meg nå heller, så en termodress ville ikke sett så mye verre ut.

Da forstår jeg godt at du vil gå med termodress..stå og vente så lenge på bussen i 20 minus..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Missimo

15

• Holmes

7

• annegunn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Smørgåsa
Skrevet

Ja, det kan jo være noe i det som står i artikkelen at det er kun folk på bøgda som går i termodress.

Bor nesten på bøgda, men jeg velger å ikke gå i det allikevel.:)

Skrevet

Hvis jeg skal være ute lenge i kulda, så ja. I denne kulda bruker jeg selv på shopping skibukse, dunjakke, lue, hansker og ullundertøy :) Her er vi ikke forfengelige, men vi har det comfy :)

Det viktigste er å ikke fryse :D

Skrevet

Bor nesten på bøgda, men jeg velger å ikke gå i det allikevel.:)

:)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en til å bruke på turer med bikkja :o)

Skrevet

Nei, det er utrolig upraktisk med hel kjeledress synes jeg. Da er det bedre med jakke og "boblebukse".

Skrevet

Nei, det er utrolig upraktisk med hel kjeledress synes jeg. Da er det bedre med jakke og "boblebukse".

Ja, det kan jeg være enig i ;)

Skrevet

praktisk :)

Gjest jejejeje
Skrevet

Det viktigste er å ikke fryse :D

Nettopp :)

Skrevet

he he.. jeg har sett folk i nabolaget her ikledt kjeledress mens de går tur med hunden mens jeg haster i vei mot bussen om morgenen, og det ikke bare på skikkelig kalde dager. Jeg har tenkt i mitt stille sinn at de sikkert har bare pysjen under...;-)

Skrevet

Hvis jeg skal være ute lenge i kulda, så ja. I denne kulda bruker jeg selv på shopping skibukse, dunjakke, lue, hansker og ullundertøy :) Her er vi ikke forfengelige, men vi har det comfy :)

Oi, skibukse på shopping?

Antar at du da går i småbutikker uten innvending dør i mellom? For shoppingsentrene synes jeg er så utrolig varme - det er direkte grusomt å gå rundt der inne med masse klær på mens ekspeditrisene står der i sine kortermede, tynne bluser...

Skrevet

Jeg bruker pels!

Husets pelsbruker har knapt vært utenfor døra de siste dagene, så jeg nekter å tro at pels er så fryktelig varmt! ;-)

Skrevet

Ser ingen grunn til det når jeg bruker 20 sekunder på å komme meg ut i garasjen. På jobb parkerer jeg 8 sekunder fra døren. Det skulle tilsi at jeg er ute i frisk luft i 56 sekunder pr dag akkurat for tiden. Det går fint uten termodress:)

Hva hvis du får motorstans, da? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

he he.. jeg har sett folk i nabolaget her ikledt kjeledress mens de går tur med hunden mens jeg haster i vei mot bussen om morgenen, og det ikke bare på skikkelig kalde dager. Jeg har tenkt i mitt stille sinn at de sikkert har bare pysjen under...;-)

Det ville nok blitt på lengre skogsturer, ikke i nabolaget :o) Kanskje på kalde kveldsturer og da :o)

Gjest sjokoladekuler
Skrevet

Husets pelsbruker har knapt vært utenfor døra de siste dagene, så jeg nekter å tro at pels er så fryktelig varmt! ;-)

Kan det ha noe med en _ekstra_ pels å gjøre? Jeg antar din pelsbruker bare bruker den jan alltid har? ;-)

Skrevet

''Det skulle tilsi at jeg er ute i frisk luft i 56 sekunder pr dag akkurat for tiden. Det går fint uten termodress:)''

Men husk nå at man kan få motorstopp på de mest ubeleilige steder...

Æsj, jeg burde lese hva andre svarer før jeg tøyser med Mr Sherlock.... ;-/

Skrevet

Jeg har faktisk en termodress, men den bruker jeg bare når jeg er ute og leker med ungene i snøen.

Ellers bruker jeg enten ullstilongs under vanlig bukse, eller skibukse over.

Skrevet

Hva hvis du får motorstans, da? ;-)

''Hva hvis du får motorstans, da? ;-)''

Den tid, den sorg...

Skrevet

Kan det ha noe med en _ekstra_ pels å gjøre? Jeg antar din pelsbruker bare bruker den jan alltid har? ;-)

Ja, stakkar, far han kaster frakken - pusen kan ei kaste sin. Så her er det samme pels sommer som vinter...;-) Og en ganske så korthåret variant også.

Det er jammen uvant å måtte tømme dokassa igjen - det var like før vi kvittet oss med den...;-)

Skrevet

''Nei, det er utrolig upraktisk med hel kjeledress synes jeg. Da er det bedre med jakke og "boblebukse".''

Neida, med hel dress slipper man glippe på midten der kulda kan trenge inn. :o)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...