Gå til innhold

Ville du gåt i termodress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg burde lese hva andre svarer før jeg tøyser med Mr Sherlock.... ;-/

;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Missimo

15

• Holmes

7

• annegunn

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Æsj, jeg burde lese hva andre svarer før jeg tøyser med Mr Sherlock.... ;-/

Hehe,- ja jeg var heller ikke førstemann til å kommentere det - men nå har han vel til gjengjeld fått med seg budskapet :-)

Skrevet

Hehe,- ja jeg var heller ikke førstemann til å kommentere det - men nå har han vel til gjengjeld fått med seg budskapet :-)

''Hehe,- ja jeg var heller ikke førstemann til å kommentere det - men nå har han vel til gjengjeld fått med seg budskapet :-)''

Tror til og med han har fått det med seg nå;)

Gjest ingen nick
Gjest Tatjana
Skrevet

Ja. Jeg brukte det i dag jeg. Jeg satt på med mannen min til jobb, og da fikk jeg noen hundre meter å gå i -30 så da hadde jeg termodressen på. Jeg syns det er både lettvint å ta på og utrolig praktisk. Nå er jeg så gammel at jeg er mer opptatt av å holde varmen enn å bli sett på som kul og stilig, da.

Gjest Tatjana
Skrevet

''Nei, det er utrolig upraktisk med hel kjeledress synes jeg. Da er det bedre med jakke og "boblebukse".''

Neida, med hel dress slipper man glippe på midten der kulda kan trenge inn. :o)

Enig!

Gjest jejejeje
Skrevet

Oi, skibukse på shopping?

Antar at du da går i småbutikker uten innvending dør i mellom? For shoppingsentrene synes jeg er så utrolig varme - det er direkte grusomt å gå rundt der inne med masse klær på mens ekspeditrisene står der i sine kortermede, tynne bluser...

Jeg går i det overalt. Små spredte butikker full bekledning. Shoppingsentere skibukse, stilongs og topp/genser. Resten ligger i bilen :)

Skrevet

''Nei, det er utrolig upraktisk med hel kjeledress synes jeg. Da er det bedre med jakke og "boblebukse".''

Neida, med hel dress slipper man glippe på midten der kulda kan trenge inn. :o)

Ja, det kommer jo an på hvor lenge man skal være ute og hva man skal gjøre.

På hverdager er det mest snakk om å gå rett opp og ned på veier og fortau uten basing i snø el lign, og da er ikke glipe-problemet tilstede. Da err det viktigere å ha plagg som man kan ta av/løsne på hvis det skulle bli for varmt inne på bussen eller inne på en butikk.

Skrevet

Enig!

Hva er det egentlig dere gjør utendørs, da? ;-)

Hvis man baser i snøen, aker med unger eller leker med hunder kan jeg forstå at man er bekymret for eventuelle gliper, men med jakke og bukse får man jo et belte over korsrygg/rumpe med dobbel polstring...:-)

Skrevet

''Hehe,- ja jeg var heller ikke førstemann til å kommentere det - men nå har han vel til gjengjeld fått med seg budskapet :-)''

Tror til og med han har fått det med seg nå;)

*S*

Men når det er sagt har ikke jeg termodress i bilen i tilfelle motorstans, da. Men et ullpledd ligger der - ikke med akkurat motorstans for øyet, men det kan jo brukes da også.

Ellers er det slik at jeg om vinteren stort sett bare kjører i tett befolkede områder, ogb de gangene jeg ikke gjør det, har jeg bilen full av bagasje - herunder godt med varme klær! :-)

Men til og fra jobb bruker jeg uansett årstid å være passasjer i en lang og fin bil med uniformert sjåfør.

Skrevet

*S*

Men når det er sagt har ikke jeg termodress i bilen i tilfelle motorstans, da. Men et ullpledd ligger der - ikke med akkurat motorstans for øyet, men det kan jo brukes da også.

Ellers er det slik at jeg om vinteren stort sett bare kjører i tett befolkede områder, ogb de gangene jeg ikke gjør det, har jeg bilen full av bagasje - herunder godt med varme klær! :-)

Men til og fra jobb bruker jeg uansett årstid å være passasjer i en lang og fin bil med uniformert sjåfør.

Skulle jeg få motorstopp på vei til jobb, så går det busser forbi, og jeg kan ringe etter taxi. Dessuten tar det 20 minutter å gå til jobb, så jeg ville vel uansett klart meg uten å fryse i hjel:)

Skrevet

Vurderte det sterkt i går da jeg skulle gå og hente Datra på Aktivitetsskolen og bilen min hadde pajja. Og angra i grunnen da jeg var kommet halvveis til skolen i den dumme og ikke spesielt varme vinterjakka mi.

Dette er en skikkelig drittuke. :(

Gjest verinoca
Skrevet

Hadde i grunn ikke hatt noen problemer med det. Men alt til sin tid, ikke til og fra jobb f.eks. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har faktisk en termodress som jeg brukte under aking o.l. da barna var mindre. Så jeg kan absolutt gå i det, ja :-).

Skrevet

Nei, aldri i livet om jeg hadde tatt på meg det. Dessuten tror jeg ikke at jeg hadde klart å få det på meg. Men dunpose og dunbukser har jeg og bruker hvis det er kaldt selv om det er stygt

Skrevet

Vinterantrekket mitt består av genser i stedet for t-skjorte, varmere sko og en vinterjakke.

Jeg var på juleparty i skolen i dag, og da hadde jeg parkdressen+lue på. Alle voksne så ut som michelinmannen, bortsett fra noen asiatiske MILF'er som hadde tights og miniskjørt utenpå.

Skrevet

Har deilig varmedress fra Blåkläder som jeg har brukt masse, ute og lekt med ungene, på tur med bikkjene osv. Men i fjor fikk jeg deilig varmebukse fra mannen til jul, som jeg kan bruke sammen med dunjakka mi, så nå trenger jeg ikke bruke den. Den er ikke så varm som dunjakka mi faktisk. Men veldig praktisk, bare å dra utenpå klærne, og så får man ikke snø i bukselinningen eller oppunder jakka når man baser i snøen.

Nå er dunjakka mi ødelagt, glidelåsen gikk i filler og jeg ser ikke lyst på å reparere den. Så da må nok varmedressen frem igjen...

Skrevet

Har deilig varmedress fra Blåkläder som jeg har brukt masse, ute og lekt med ungene, på tur med bikkjene osv. Men i fjor fikk jeg deilig varmebukse fra mannen til jul, som jeg kan bruke sammen med dunjakka mi, så nå trenger jeg ikke bruke den. Den er ikke så varm som dunjakka mi faktisk. Men veldig praktisk, bare å dra utenpå klærne, og så får man ikke snø i bukselinningen eller oppunder jakka når man baser i snøen.

Nå er dunjakka mi ødelagt, glidelåsen gikk i filler og jeg ser ikke lyst på å reparere den. Så da må nok varmedressen frem igjen...

''Den er ikke så varm som dunjakka mi faktisk. Men veldig praktisk,'' ... her snakker jeg igjen om varmedressen, ikke om buksa ;-) Ble litt rotete...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...