Gå til innhold

Ville du gåt i termodress?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Vinterantrekket mitt består av genser i stedet for t-skjorte, varmere sko og en vinterjakke.

Jeg var på juleparty i skolen i dag, og da hadde jeg parkdressen+lue på. Alle voksne så ut som michelinmannen, bortsett fra noen asiatiske MILF'er som hadde tights og miniskjørt utenpå.

''Alle voksne så ut som michelinmannen, bortsett fra noen asiatiske MILF'er som hadde tights og miniskjørt utenpå.''

LOL

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Missimo

15

• Holmes

7

• annegunn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

''Nei, det er utrolig upraktisk med hel kjeledress synes jeg. Da er det bedre med jakke og "boblebukse".''

Neida, med hel dress slipper man glippe på midten der kulda kan trenge inn. :o)

Så for meg deg i scooterdressen da jeg så denne tråden *S*

''Alle voksne så ut som michelinmannen, bortsett fra noen asiatiske MILF'er som hadde tights og miniskjørt utenpå.''

LOL

This is no laughing matter!

Man kan si hva man vil, men å kle seg sexy og varmt i minus 18 er en kunst. Nå parkerte de i nærheten av bålene, men de får poeng uansett.

Annonse

Gjest Elextra

This is no laughing matter!

Man kan si hva man vil, men å kle seg sexy og varmt i minus 18 er en kunst. Nå parkerte de i nærheten av bålene, men de får poeng uansett.

''Man kan si hva man vil, men å kle seg sexy og varmt i minus 18 er en kunst. Nå parkerte de i nærheten av bålene, men de får poeng uansett''

Det er det sikkert. Men egentlig glad for at jeg har andre prioriteringer i kulda.

Ja, stakkar, far han kaster frakken - pusen kan ei kaste sin. Så her er det samme pels sommer som vinter...;-) Og en ganske så korthåret variant også.

Det er jammen uvant å måtte tømme dokassa igjen - det var like før vi kvittet oss med den...;-)

Hun har gått tilbake til kasse?

Da snakker man om en katt som _virkelig_ misliker kulde :)

Gjest Vizzvazz

Jeg har faktisk en termodress som jeg brukte under aking o.l. da barna var mindre. Så jeg kan absolutt gå i det, ja :-).

Mannen min kjøpte en til meg, men jeg har ikke brukt den mer enn en gang ennå :)

Men tenker d kan være greit når jeg skal være ute og leke med ungene, måke snø osv.

Mannen min mente vi kunne bruke den på skitur, men jeg syns den er så stor og tung, man skal da kunne bevege seg litt på skitur? Ikke er d særlig flatterende heller. Men men.

Annonse

Mannen min kjøpte en til meg, men jeg har ikke brukt den mer enn en gang ennå :)

Men tenker d kan være greit når jeg skal være ute og leke med ungene, måke snø osv.

Mannen min mente vi kunne bruke den på skitur, men jeg syns den er så stor og tung, man skal da kunne bevege seg litt på skitur? Ikke er d særlig flatterende heller. Men men.

Varmedress på skitur blir alt for varmt, med mindre du går med små unger som går svært sakte. :o)

Gjest Elextra

''Mannen min mente vi kunne bruke den på skitur, men jeg syns den er så stor og tung, man skal da kunne bevege seg litt på skitur? ''

Jeg kan tenke meg flere grunner til at jeg ikke ville bruke termodress på ski! :P

Jeg ville nok lagt pengene mine annet sted enn i termodress.

Selv har jeg en fra Obs som jeg tror kostet 199 :-)

''Jeg ville nok lagt pengene mine annet sted enn i termodress.

Selv har jeg en fra Obs som jeg tror kostet 199 :-)''

Nåja, en sånn billig-dress (har et par selv jeg altså) kommer ikke i nærheten av en som koster en del mer, både i varme, passform og komfort.

Gjest Elextra

''Jeg ville nok lagt pengene mine annet sted enn i termodress.

Selv har jeg en fra Obs som jeg tror kostet 199 :-)''

Nåja, en sånn billig-dress (har et par selv jeg altså) kommer ikke i nærheten av en som koster en del mer, både i varme, passform og komfort.

Skjønner det, da :-)

''Man kan si hva man vil, men å kle seg sexy og varmt i minus 18 er en kunst. Nå parkerte de i nærheten av bålene, men de får poeng uansett''

Det er det sikkert. Men egentlig glad for at jeg har andre prioriteringer i kulda.

Kanskje det er der dere etniske norske damer tråkker litt feil? Hvorfor skal man ikke ha fokus på å ta seg bra ut alltid?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...