Gå til innhold

Ville du gåt i termodress?

Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig dere gjør utendørs, da? ;-)

Hvis man baser i snøen, aker med unger eller leker med hunder kan jeg forstå at man er bekymret for eventuelle gliper, men med jakke og bukse får man jo et belte over korsrygg/rumpe med dobbel polstring...:-)

He-he, når du ser voksne mennesker som plutselig hopper ut i snøhauger ved fortauene - da vet du at det er DOL'ere. :-) Derfor trengs varmedress for kortere spaserturer. :-)

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Missimo

15

• Holmes

7

• annegunn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Kanskje det er der dere etniske norske damer tråkker litt feil? Hvorfor skal man ikke ha fokus på å ta seg bra ut alltid?

''Kanskje det er der dere etniske norske damer tråkker litt feil? Hvorfor skal man ikke ha fokus på å ta seg bra ut alltid?''

Jeg må bare innrømme at jeg ikke er der at jeg til enhver tid ser meg nødt til å prioritere å være en fryd for øyet for omgivelsene. Heldigvis, vil jeg si. Dessverre, vil kanskje noen si.

''Kanskje det er der dere etniske norske damer tråkker litt feil? Hvorfor skal man ikke ha fokus på å ta seg bra ut alltid?''

Jeg må bare innrømme at jeg ikke er der at jeg til enhver tid ser meg nødt til å prioritere å være en fryd for øyet for omgivelsene. Heldigvis, vil jeg si. Dessverre, vil kanskje noen si.

Gubben, kanskje?

Hun har gått tilbake til kasse?

Da snakker man om en katt som _virkelig_ misliker kulde :)

Ja, det får'n si!

Hun forsvant forresten ut nå, da, så 10-12 kuldegrader tåler hun tydeligvis :-)

Men det er betydelig mye mer selskap i henne nå enn i sommer, da hun bare kom innom for litt mat... ;-)

Annonse

''Inne? ;-)''

Barnehage?

Får håpe ungene slipper å være ute i tredve minus! ;-)

Da jeg gikk på skolen, var grensen for når vi fikk være inne i friminuttene -25. Husker ennå lyden av rektors stemme på høytaleranlegget: "Gradestokken viser -24,5 - alle må ut!"

''Inne? ;-)''

Barnehage?

Jeg hadde definitivt ikke egnet meg i en en barnehage...

Og barnehagen til Lillevill (som er blitt fire år) var inne hele dagen i dag, og det synes jeg også er helt greit. Var 15 minus her i dag morges, utenfor sentrum i Oslo.

Annonse

Ja, det får'n si!

Hun forsvant forresten ut nå, da, så 10-12 kuldegrader tåler hun tydeligvis :-)

Men det er betydelig mye mer selskap i henne nå enn i sommer, da hun bare kom innom for litt mat... ;-)

*knegg*

En venn av stefaren min hadde katt da han vokste opp, den var praktisk talt innekatt om vinteren, om sommeren lot han som om han ikke kjente eierene sine....

Katten vår er som Dorte sin, lukter på været.. Og rister på pelsen idet den snur resolutt i døråpningen....

*knegg*

En venn av stefaren min hadde katt da han vokste opp, den var praktisk talt innekatt om vinteren, om sommeren lot han som om han ikke kjente eierene sine....

Katten vår er som Dorte sin, lukter på været.. Og rister på pelsen idet den snur resolutt i døråpningen....

Jeg synes det mest komiske med vår katt er når hun drister seg ut på snødekket og rister en og en pote mens hun forsiktig beveger seg framover.

Dette er jo svært ulikt fra min barndoms hund, som baste vilti snøen til pelsen var full av is- og snæklumper :-)

Jeg synes det mest komiske med vår katt er når hun drister seg ut på snødekket og rister en og en pote mens hun forsiktig beveger seg framover.

Dette er jo svært ulikt fra min barndoms hund, som baste vilti snøen til pelsen var full av is- og snæklumper :-)

Katter er mer intelligente, morsan.... :)

Ville du likt å gå ute i snøen med bare poter?

Katter er mer intelligente, morsan.... :)

Ville du likt å gå ute i snøen med bare poter?

Nei, men det så jo ut som om hunden hadde det fantastisk morsomt, da! :-)

Storm P har jo sagt de bevingede ord: "Jeg ville ønske jeg var to små hundehvalpe, så jeg kunne lege med hinanden. " :-)

I år er varme klær mer i motebildet enn noengang, så her er det da ikke enten eller? Nesten flaks at det blir så kaldt akkurat det året "alle" skal ha Parajumpers/ Canada Goose og Uggs/ Sorel? ;-)

Ja sant nok det :P

Det går jo sikkert an å være "kul" i kulda også...hehe ;)

Får håpe ungene slipper å være ute i tredve minus! ;-)

Da jeg gikk på skolen, var grensen for når vi fikk være inne i friminuttene -25. Husker ennå lyden av rektors stemme på høytaleranlegget: "Gradestokken viser -24,5 - alle må ut!"

Hihi...skjønner godt at du nesten ble traumatisert av det ja :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...