Gå til innhold

svart + hvit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Kommer kanskje an på hvor du bor. Etter noen år med overflod av nigerianske prostituerte i Oslo, tror jeg en del oslofolk tenker sitt når de ser en mann med en mørk kvinne. I hvert fall på Karl Johan.

Kan ikke forstå hvorfor det skulle være mer eller mindre negativt med sort mann og hvit kvinne enn hvit mann og sort kvinne, men enkelte tenker på så mye rart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357016-svart-hvit/#findComment-3073924
Del på andre sider

Gjest sær d o

Syns begge deler er like ille/greit alt ettersom jeg.

Tenker ikke så mye på det.

;

Men kanskje heller hvit mann og asiatisk dame, det har blitt så vanlig at ingen reagerer, men hvit dame og asiatisk mann, da reagerer folk. Har selv en venninne som er gift med en asiatisk mann og må innrømme at jeg syntes d var litt rart i starten, litt fordi jeg var vant til at det var menn som fikk seg damer fra øst, ikke kvinner :) Men tidene forandrer seg vettu.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357016-svart-hvit/#findComment-3073991
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Syns begge deler er like ille/greit alt ettersom jeg.

Tenker ikke så mye på det.

;

Men kanskje heller hvit mann og asiatisk dame, det har blitt så vanlig at ingen reagerer, men hvit dame og asiatisk mann, da reagerer folk. Har selv en venninne som er gift med en asiatisk mann og må innrømme at jeg syntes d var litt rart i starten, litt fordi jeg var vant til at det var menn som fikk seg damer fra øst, ikke kvinner :) Men tidene forandrer seg vettu.

Har visst litt fordommer jeg også, for det var noe av det første jeg ble storøyd av i Thailand: Det er langt fra kun mannfolk som roter seg borti lokale i Thailand.

I vinter så jeg en diskusjon på solsenga ved siden av meg mellom en fransk (tror jeg) kvinne og hennes thaikjæreste. Jeg kunne ikke unngå å overhøre det absurde, og jeg var usikker på om jeg skulle fortsette å humre eller blande meg inn og si: Hei, du kvinne! Det er ikke rart dere har problemer, han er homofil. Våkn opp!

Det er mulig jeg har mer erfaring fra landet enn denne kvinnen og at jeg begynner å bli ganske godt i stand til å se ting hun ikke så, men her var det ingen tvil.

Vel, det er greit å passe sine egne saker når man er langt hjemmefra, så jeg lot det bli med humringa. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357016-svart-hvit/#findComment-3074064
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...