Gå til innhold

Har sett hvem som er inne på fb-profilen!

Anbefalte innlegg

Gjest Justini
Skrevet

Får stadig opp på fb-veggen fra venner som har vært inne på et program der de altså skal ha fått opp liste over hvem som er mest inne på profilen deres. De kan dermed se hvem som er deres største "fan" og stalker dem mest. De får også opp en statistikk over hvor mange ganger folk har vært inne på profilen deres og sett på bildene deres.

Dette har gjort at jeg har fått litt hetta og tørr nesten ikke å gå inn på profilen til folk lengre, fordi jeg er redd de kan se at jeg "stalker" dem. Særlig krise er dette når det gjelder omgangsvenner og ekser osv,... :-/

Noen som vet om dette bare er en tulletjeneste eller om det faktisk er mulig å se hvem som er inne på profilen din i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest New King
Skrevet

Er glad jeg ikke er på Facebook. Facebook er en skryteplass.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vet ikke. Må innrømme at jeg også unngår gå på folks profiler pga det der....

Skrevet

Det er visstnok ikke mulig, så det er bare piss.

Men personlig så driter jeg i hvem som har vært på profilen min samtidig som jeg driter i om noen ser at jeg har vært på deres profil.

Gjest Elextra
Skrevet

For noen år siden versjerte det rykter og e-poster om at man kunne sjekke hvem som hadde vært inne å sjekket deg i skattelistene. Mange ble litt engstelige da. Tror det begynte som en aprilspøk, ganske festlig egentlig.

Dette lignet.

Gjest New King
Skrevet

For noen år siden versjerte det rykter og e-poster om at man kunne sjekke hvem som hadde vært inne å sjekket deg i skattelistene. Mange ble litt engstelige da. Tror det begynte som en aprilspøk, ganske festlig egentlig.

Dette lignet.

http://skatt.bt.no/skattelister/start.htm lar deg iallefall få vite hvor mange som har skjekket DEG.

Gjest New King
Skrevet

Ja, det var jo noe, men noe helt annet enn å vite positivt hvem. Linken din viser bare til hovedsiden.

Søk på ditt navn så får du vite om det er andre som har sjekket deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir stadig mer glad for at jeg var litt sta i starten og ikke registrerte meg.

Nå fatter jeg ikke at dere som brukere godtar overvåkinga dere utsettes for av venner og kjente og for alt jeg vet ukjente.

Men det er noe positivt med Facebook. F.eks. vet datakriminelle hvor på nettet det er flest potensielle ofre, og jeg er ikke der. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Søk på ditt navn så får du vite om det er andre som har sjekket deg.

Men det gjelder vel uansett bare BT's skattelister? De fleste sjekker vel andre steder.

Gjest New King
Skrevet

Men det gjelder vel uansett bare BT's skattelister? De fleste sjekker vel andre steder.

Sant. Er en tjeneste for Bergensere.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

??

Fant ikke ut av det.

jo, nå... når jeg trykket gjentok søket. Da fant jeg at en har tittet på min inntekt før...(og det var sikkert jeg selv, da jeg forsøkte forrige gang).

Skrevet

Såvidt jeg har forstått er det bare tull. Man kan ikke faktisk sjekke hvem som har vært inne på profilen. Men det er MANGE applikasjoner man kan adde som sier at de kan få fram hvem som har vært inne. Jeg er 100% sikker på at hadde det vært tilfelle at det gikk an, så hadde det nådd førstesiden i VG... ;)

Gjest bookface
Skrevet

''Facebook Security On Facebook, there's no way to see who has visited your profile. We've also prevented others from providing this functionality. We're working hard to block and remove websites, Pages, and applications that claim to do this. If you see one, don't be fooled, and report it to us immediately.''

Kan lønne seg å "Like" denne siden:

http://www.facebook.com/security

Gjest Vizzvazz
Skrevet

''Facebook Security On Facebook, there's no way to see who has visited your profile. We've also prevented others from providing this functionality. We're working hard to block and remove websites, Pages, and applications that claim to do this. If you see one, don't be fooled, and report it to us immediately.''

Kan lønne seg å "Like" denne siden:

http://www.facebook.com/security

Ja, jeg har vært inne på se dine topp 10 stalkere eller noe sånn :D

Gjest huffesen
Skrevet

Er glad jeg ikke er på Facebook. Facebook er en skryteplass.

Ikke jeg heller. Lest for mange ting folk er redde for så jeg er blitt helt paranoid.. *stirre* Snakk om å lage seg problemer gitt. Om man ikke skal vær redd for å bli utskjemt utflirt og mobba der og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...