Gå til innhold

Er det sosialt akseptabelt

Anbefalte innlegg

Jeg slet litt med å finne et kvinnelig motstykke til å nappe i løken, så noe måtte jeg finne på. Jeg synes i grunnen at jeg greide det bra.

Å spørre om jeg kan runke på en torsdags formiddag er nesten vulgært. Nappe i løken er mye bedre. Uttrykket ble sist hørt på på Låven & co sitt morgeshow på Radio Norge. Kan de si det på radio, så må jeg kunne si det her.

Pusse perla?

Klapp På Tapp,Scratching, Mining, Jilling, Beat the Beaver, Beating Around the Bush, Clitters, Drilling For Oil, Fanning the Fur, Dobbelklikke Musa, Stinky Pinky, Muffin Buffin', Pet The Pussy,. gnikke dott, lese avisen, mosjonere, gni kråka,

Noen fine for menn: stelle planta, smekke Tarzan, kvæle spurven, klemme vanilje, piske delfinen, kveste makrellen, tømme klarinetten, stramme soldaten, fike Gunnar, strupe jøden, trimme sjimpansen, tømme magasinet i pumpehagla, spille lommetennis, banke biffen, finpusse sluttstykket, røske i soppen, skrelle nissen, trimme kjeppen, skamslå laksen, tømme tuben, nappe i pusseskinnet, blåse tårnet, pryle banditten, ta en fly time (hånd jager), spisse blyanten, fike apen, flagge, lade harpunen, lufte bikkja, choke the bishop, skyve lær, ta en stille Anders, skrelle bananen, slå ut melken, bestille majones, døpe skipet, la den skallede spy, gå tur med grisen

blandt annet...

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

15

• tonie

9

• morsan

4

• nitty-gritty

3

Mest aktive i denne tråden

Det er snart jul, vet du. Da skal man tenke på sine medmennesker.

Jeg har trent (RL altså) siden jeg var 11, men denne får jeg ikke til. What kind of man are you?

Det gikk vel heller dårlig med meg også, får en si. Du må trene mer. Trene, trene, trene!

Det er snart jul, vet du. Da skal man tenke på sine medmennesker.

Jeg har trent (RL altså) siden jeg var 11, men denne får jeg ikke til. What kind of man are you?

PS: nå ble jeg forresten litt stressa her. Kjenner jeg deg i virkeligheten? Nå fikk jeg for meg at du kjenner til en dings jeg har jobbet med i flere måneder:) Hvis ikke, og hvis det bare er jeg som er para: du skulle faen skjære meg bare visst hvor bra du traff med den linken, haha!

PS: nå ble jeg forresten litt stressa her. Kjenner jeg deg i virkeligheten? Nå fikk jeg for meg at du kjenner til en dings jeg har jobbet med i flere måneder:) Hvis ikke, og hvis det bare er jeg som er para: du skulle faen skjære meg bare visst hvor bra du traff med den linken, haha!

Hahahaha, nå kan du lure!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Nei, du kan bare slappe av, oddsen for at vi kjenner hverandre er minimal. Det forhindrer ikke at jeg nå ble litt vel nysgjerrig på hva slags prosjekt du holder på med.

Du synes nappe i løken er harry, men holder på i månedsvis med noe som kan kobles med den linken jeg ga?

Annonse

Hahahaha, nå kan du lure!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Nei, du kan bare slappe av, oddsen for at vi kjenner hverandre er minimal. Det forhindrer ikke at jeg nå ble litt vel nysgjerrig på hva slags prosjekt du holder på med.

Du synes nappe i løken er harry, men holder på i månedsvis med noe som kan kobles med den linken jeg ga?

Ja, ikke sant? Men det andre gjør er alltid mye mer irriterende og vulgært.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...