Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Enda et knallbra innlegg fra Pat Condell. Bør virkelig sees: Og som vi vet er Norge på samme vei, kanskje med noen års mellomrom, men dog. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var på Telios julekalender i går og i dag, og det var en Faysal som vant!!!!!! Ikke jeg, enda jeg er etnisk norsk!!!!! Hvor skal dette ende? En som ikke en gang feirer jul som åpner julekalendere? Er ikke dette haram? Vi er utsatt for et snedig komplott for å ta jula i fra oss! Alle utlendinger bør dokumentere minst 100 besøk i kirka før de får kjøpe juletre! Unntak for juleMILF'ene fra i går. De kan få gratis juletre. Sverige? Alle svenskene er jo her, så who cares. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var på Telios julekalender i går og i dag, og det var en Faysal som vant!!!!!! Ikke jeg, enda jeg er etnisk norsk!!!!! Hvor skal dette ende? En som ikke en gang feirer jul som åpner julekalendere? Er ikke dette haram? Vi er utsatt for et snedig komplott for å ta jula i fra oss! Alle utlendinger bør dokumentere minst 100 besøk i kirka før de får kjøpe juletre! Unntak for juleMILF'ene fra i går. De kan få gratis juletre. Sverige? Alle svenskene er jo her, så who cares. ??? har du tatt syra? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Har du? Har bare lest at det kan gi seg utslag i den type usammenhengende rør som du serverte. btw. er det slått fast at det ikke skal skiftes heading her lenger, uansett udekket behov av å lage surr. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Har bare lest at det kan gi seg utslag i den type usammenhengende rør som du serverte. btw. er det slått fast at det ikke skal skiftes heading her lenger, uansett udekket behov av å lage surr. Hæ? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Hæ? Herre min hatt! er avrusningen stengt i dag? 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Herre min hatt! er avrusningen stengt i dag? Har du ikke oversikten selv, din lille gledesspreder? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Har du ikke oversikten selv, din lille gledesspreder? Det var ikke noe svar. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Det var ikke noe svar. Kan du ikke bare kalle trådene dine dette? Og hvorfor er jula uviktig mens Sverige er det? 0 Siter
Gjest ottardottir Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Pat Condell er en fornuftig mann. 0 Siter
Gjest ottardottir Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Har du? Har du drukket opp all julespriten? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var på Telios julekalender i går og i dag, og det var en Faysal som vant!!!!!! Ikke jeg, enda jeg er etnisk norsk!!!!! Hvor skal dette ende? En som ikke en gang feirer jul som åpner julekalendere? Er ikke dette haram? Vi er utsatt for et snedig komplott for å ta jula i fra oss! Alle utlendinger bør dokumentere minst 100 besøk i kirka før de får kjøpe juletre! Unntak for juleMILF'ene fra i går. De kan få gratis juletre. Sverige? Alle svenskene er jo her, så who cares. *fnis* 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Kan du ikke bare kalle trådene dine dette? Og hvorfor er jula uviktig mens Sverige er det? Hvorfor blander du deg i tråder om tema du ikke er interessert i? Julekakeoppskrifter finner du sikkrrt nok tråder om i arkivet. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Hvorfor blander du deg i tråder om tema du ikke er interessert i? Julekakeoppskrifter finner du sikkrrt nok tråder om i arkivet. Jeg bare prøver å lage en fin lang tråd for deg. Det er jo det du er ute etter med dine bekymringsmeldinger på vegne av den ariske rase. Jeg skjønner ikke hva du maser om Sverige for? Det er jo utlandet og fullt av utlendinger, uansett hvordan man ser på det. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 *fnis* Det er ikke tull! Det var Faysal fra Stavanger som vant luke nr 1. Han fikk en radio. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Jeg bare prøver å lage en fin lang tråd for deg. Det er jo det du er ute etter med dine bekymringsmeldinger på vegne av den ariske rase. Jeg skjønner ikke hva du maser om Sverige for? Det er jo utlandet og fullt av utlendinger, uansett hvordan man ser på det. Selv om bablet ditt ikke virker fult så psykotisk som tidligere i dag, er innholdet fortsatt hinsides. Ariske rase..LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.