Gå til innhold

Farväl Sverige

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Enda et knallbra innlegg fra Pat Condell. Bør virkelig sees:

Og som vi vet er Norge på samme vei, kanskje med noen års mellomrom, men dog.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Telios julekalender i går og i dag, og det var en Faysal som vant!!!!!! Ikke jeg, enda jeg er etnisk norsk!!!!!

Hvor skal dette ende? En som ikke en gang feirer jul som åpner julekalendere? Er ikke dette haram?

Vi er utsatt for et snedig komplott for å ta jula i fra oss! Alle utlendinger bør dokumentere minst 100 besøk i kirka før de får kjøpe juletre!

Unntak for juleMILF'ene fra i går. De kan få gratis juletre.

Sverige? Alle svenskene er jo her, så who cares.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg var på Telios julekalender i går og i dag, og det var en Faysal som vant!!!!!! Ikke jeg, enda jeg er etnisk norsk!!!!!

Hvor skal dette ende? En som ikke en gang feirer jul som åpner julekalendere? Er ikke dette haram?

Vi er utsatt for et snedig komplott for å ta jula i fra oss! Alle utlendinger bør dokumentere minst 100 besøk i kirka før de får kjøpe juletre!

??? har du tatt syra?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Har du?

Har bare lest at det kan gi seg utslag i den type usammenhengende rør som du serverte.

btw. er det slått fast at det ikke skal skiftes heading her lenger, uansett udekket behov av å lage surr.

Skrevet

Har bare lest at det kan gi seg utslag i den type usammenhengende rør som du serverte.

btw. er det slått fast at det ikke skal skiftes heading her lenger, uansett udekket behov av å lage surr.

Hæ?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Hæ?

Herre min hatt! er avrusningen stengt i dag?

Skrevet

Herre min hatt! er avrusningen stengt i dag?

Har du ikke oversikten selv, din lille gledesspreder?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Har du ikke oversikten selv, din lille gledesspreder?

Det var ikke noe svar.

Skrevet

Det var ikke noe svar.

Kan du ikke bare kalle trådene dine dette? Og hvorfor er jula uviktig mens Sverige er det?

Gjest ottardottir
Skrevet

Har du?

Har du drukket opp all julespriten?

Skrevet

*fnis*

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Kan du ikke bare kalle trådene dine dette? Og hvorfor er jula uviktig mens Sverige er det?

Hvorfor blander du deg i tråder om tema du ikke er interessert i? Julekakeoppskrifter finner du sikkrrt nok tråder om i arkivet.

Skrevet

Hvorfor blander du deg i tråder om tema du ikke er interessert i? Julekakeoppskrifter finner du sikkrrt nok tråder om i arkivet.

Jeg bare prøver å lage en fin lang tråd for deg. Det er jo det du er ute etter med dine bekymringsmeldinger på vegne av den ariske rase.

Jeg skjønner ikke hva du maser om Sverige for? Det er jo utlandet og fullt av utlendinger, uansett hvordan man ser på det.

Skrevet

*fnis*

Det er ikke tull! Det var Faysal fra Stavanger som vant luke nr 1. Han fikk en radio.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg bare prøver å lage en fin lang tråd for deg. Det er jo det du er ute etter med dine bekymringsmeldinger på vegne av den ariske rase.

Jeg skjønner ikke hva du maser om Sverige for? Det er jo utlandet og fullt av utlendinger, uansett hvordan man ser på det.

Selv om bablet ditt ikke virker fult så psykotisk som tidligere i dag, er innholdet fortsatt hinsides.

Ariske rase..LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...