Gå til innhold

Kjæledyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøss. Holder meg til katt, jeg. De er mer enn spennende nok for meg!

Skrevet

Urk, slager er det værste jeg vet. Ps forresten, hvorfor i all verden bruke plass på bildet av mannen lenger ned på siden der....?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Urk, slager er det værste jeg vet. Ps forresten, hvorfor i all verden bruke plass på bildet av mannen lenger ned på siden der....?

Media synes det er artig å poste bilder selv om det eneste man ser på bildet er en sladd.

I artikkelen i lokalavisa er han avbildet med en stor slange rundt skulderen, men det er nok en Pyton, og ikke drapsslangen.

Norsk presse er litt snillere enn thailandsk, og det er et par ting som tyder på at mannen ikke var helt i vater.

Skrevet

Nå er jeg nesten glad for at jeg ikke gikk å så på den kobraen i veien i Thailand.

Jeg tror jeg klarer meg med mine to bortskjemte kosekatter som bare er snille og sover nesten hele døgnet for tiden.

Skrevet

Media synes det er artig å poste bilder selv om det eneste man ser på bildet er en sladd.

I artikkelen i lokalavisa er han avbildet med en stor slange rundt skulderen, men det er nok en Pyton, og ikke drapsslangen.

Norsk presse er litt snillere enn thailandsk, og det er et par ting som tyder på at mannen ikke var helt i vater.

Mener bestemt "ikke helt i vater" er en fin beskrivelse for alle med slange som kjæledyr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener bestemt "ikke helt i vater" er en fin beskrivelse for alle med slange som kjæledyr.

Ja, i hvert fall når vi snakker om cobra, men jeg har en kompis som elsker dyr over alt på jord, og slangene han har hatt er kjæledyr for ham.

Jeg forstår ikke sånt, og jeg er absolutt ikke trygg på disse skapningene.

Var på slangeshow i vinter da en kongekobra, visstnok en liten tass (på kun 5 meter), smatt unna og nesten kom opp til der vi satt. Den var like ved beina våre. Vi var kun 4 tilskuere på showet, og den freaka oss ut. Sikkerheten på disse showene er ikke mye stabile.

Jeg er redd for slanger, men vil gjerne se en i fri natur. Disse showene er dyreplageri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...