ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 En variant til alle som synes katten begynner å bli litt veeeel kjedelig. http://www.dagbladet.no/2010/12/02/nyheter/utenriks/thailand/14543260/ 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Grøss. Holder meg til katt, jeg. De er mer enn spennende nok for meg! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Urk, slager er det værste jeg vet. Ps forresten, hvorfor i all verden bruke plass på bildet av mannen lenger ned på siden der....? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Urk, slager er det værste jeg vet. Ps forresten, hvorfor i all verden bruke plass på bildet av mannen lenger ned på siden der....? Media synes det er artig å poste bilder selv om det eneste man ser på bildet er en sladd. I artikkelen i lokalavisa er han avbildet med en stor slange rundt skulderen, men det er nok en Pyton, og ikke drapsslangen. Norsk presse er litt snillere enn thailandsk, og det er et par ting som tyder på at mannen ikke var helt i vater. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Nå er jeg nesten glad for at jeg ikke gikk å så på den kobraen i veien i Thailand. Jeg tror jeg klarer meg med mine to bortskjemte kosekatter som bare er snille og sover nesten hele døgnet for tiden. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Media synes det er artig å poste bilder selv om det eneste man ser på bildet er en sladd. I artikkelen i lokalavisa er han avbildet med en stor slange rundt skulderen, men det er nok en Pyton, og ikke drapsslangen. Norsk presse er litt snillere enn thailandsk, og det er et par ting som tyder på at mannen ikke var helt i vater. Mener bestemt "ikke helt i vater" er en fin beskrivelse for alle med slange som kjæledyr. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Mener bestemt "ikke helt i vater" er en fin beskrivelse for alle med slange som kjæledyr. Ja, i hvert fall når vi snakker om cobra, men jeg har en kompis som elsker dyr over alt på jord, og slangene han har hatt er kjæledyr for ham. Jeg forstår ikke sånt, og jeg er absolutt ikke trygg på disse skapningene. Var på slangeshow i vinter da en kongekobra, visstnok en liten tass (på kun 5 meter), smatt unna og nesten kom opp til der vi satt. Den var like ved beina våre. Vi var kun 4 tilskuere på showet, og den freaka oss ut. Sikkerheten på disse showene er ikke mye stabile. Jeg er redd for slanger, men vil gjerne se en i fri natur. Disse showene er dyreplageri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.