Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Nysgjerrig på overskriften, ja? Det var jeg også. Men, men: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3040013.ece 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Ble du skuffet, Elextra? Haha, nysgjerrigheten og katastrofelysten min ble litt vel litt skuffet, ja. Fotballnyheter er stort sett det kjedeligste jeg vet. 0 Siter
Holmes Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Haha, nysgjerrigheten og katastrofelysten min ble litt vel litt skuffet, ja. Fotballnyheter er stort sett det kjedeligste jeg vet. Fotballnyheter er de viktigste. De leses først, så kan man ta resten hvis det er tid! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Litt komisk at overskriften på saken i fletet over er "Trangt i KrF" da... *fnis* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Litt komisk at overskriften på saken i fletet over er "Trangt i KrF" da... *fnis* Barnslige Kayia! *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.