Gå til innhold

Hvordan vaske klær med avføring på?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en småbarnsmamma

Klær til minsten med avføring på.... Jeg har skylt dem i vaskemaskin på skylleprogram, deretter vasket de separat på kortvask 30 grader, og nå lurer jeg på om jeg kan vaske dem sammen med annen kulørt vask 40 eller 50 grader. Det er klær som egentlig ikke tåler 60 grader.

Fortsetter under...

Gjest verinoca

Jeg lar alltid klær med bæsj på ligge i vasken under rennende vasmt vann. Så varmt som de tåler. Som regel er det truser, så da skrur jeg bare på så varmt det går.

Etter en stund har jeg på vaskemiddel, og lar den ligge over natta med det. Neste dag lar jeg varmt vann renne lenge over det igjen, før jeg vasker i maskin.

Gjest neivelnei

Du må først kjøre en tom maskin på 90 grader. Deretter må du kjøre tøyet med avføring på 2-3 ganger alene på 40 grader.

''Du må først kjøre en tom maskin på 90 grader. ''

Hvorfor i alle dager skulle hun måtte det. Dette må jo være tull, og jeg kan ikke fatte at det var spesielt morsomt.

Annonse

''Du må først kjøre en tom maskin på 90 grader. ''

Hvorfor i alle dager skulle hun måtte det. Dette må jo være tull, og jeg kan ikke fatte at det var spesielt morsomt.

Etter tøyet ble skylt må det kjøres en maskin med såpe på 90 grader for å rengjøre maskinen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...