Gå til innhold

Ferdig med julegavene?

Gjest gleder meg til julaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper dere mange julegaver?

- nei kjøper ikke så innimari mange gaver..

Hvor mye penger svir dere av på gaver til jul?

-bruker vel 2000-3000 kanskje.. kommer litt an på.

Hvor mye til evt. egne barn?

- har ikke barn :)

Hva kjøer dere i gaver til folk i år?

Gjest Vizzvazz

Jeg har kjøpt til en familie pga de bor så langt unna. De andre stresser jeg ikke med. Jeg syns det er litt med kosen i jula å kjøpe julegaver og jeg må liksom være i rette stemningen, og det er jeg når det nærmer seg litt mer jul :-)

Forstår meg ikke på folk som skryter av at de er ferdig med julegavene i september - oktober... Kjedelig! Må jo ha litt å kose seg med når det nærmer seg jul.

Det pleier ofte være slik med meg at kjøper jeg tidlig så bare må jeg kjøpe litt ekstra når d nærmer seg jul, så da ender alle opp med mange pakker fra meg hihi :)

Nå er jo ikke alle like da og mange syns d er stress med julegavene.

Men det syns ikke jeg :) Kanskje pga jeg er kreativ og ser hva folk liker, uten å stresse.

Tenkte jeg skulle vente til lønna mi nå ca. et par uker før jul, så blir det full juleshoppings.

Gjest Vizzvazz

- nei kjøper ikke så innimari mange gaver..

-bruker vel 2000-3000 kanskje.. kommer litt an på.

- har ikke barn :)

Det som blir dyrt er nå når søsken av min mann og jeg får barn,

nå har jeg og broren min en avtale om å kun kjøpe til barna, nå har vi to barn hver.

Men et annet søsken av min mann har tre barn, og de vil absolutt at vi skal gi til de voksne og - og det virker som de forventer kvalitetsgaver da, så kan liksom ikke kjøpe noe billig sarv heller hihi :) Men jeg har satt en grense på 2-300 på barna og de voksne. 300 på hver blir jo 1200, så det blir en del om alle familier skal ha det liksom.

Så har vi et par søsken som ikke har barn, der kjøper vi gjerne litt mer da, toppen 5-600.

Så til min mann ca. 1000? Og det samme til våre barn, men her kjøper vi hver for oss om det ikke er noen storinvestering, så da kan det være at barna får 2000 hver.

Og så kjøper vi til våre foreldre samt til min bestemor.

Tipper vi bruker 6-7000 i julegaver jeg?

''Kjøper dere mange julegaver?''

Nei, kun til familie.

''Hvor mye penger svir dere av på gaver til jul?''

2-3000 kroner, tenker jeg.

''Hvor mye til evt. egne barn?''

Ca. 500 til hver.

''Hva kjøer dere i gaver til folk i år?''

Jeg har ikke bestemt meg i alle tilfeller. Men en niese får en innejakke (slike som er moderne nå), svigermor får ullundertøy i pene farger og min egen mor skal få en hjemmelaget kokebok. Samboeren min får noen personlige notatbøker (han elsker slikt) og en natt på hotell med meg.

Annonse

Gjest svidd av noen lapper ja

litt forskjellig, kommer an på pris pr gave

i år blei det endel ....

barna får ta del i hva vi fikk igjen på skatten i år, (det skjer IKKE hvert år altså) så det blei 6000 pr barn .... bestilte IPad før Elkjøp kom med den, de selger den billigere enn hva vi kjøpte de for .... ja ja.

Hva kjøper dere i gaver til folk i år?

IPad, koffert (søsken som spleiser til far), Bergans ullkåpe (søsken som spleiser til mor), kakefat, kakebokser, klær, GPS (til gemalen), leker, bøker, sokker, luer, skjerf, lerrettbilder, .... det er vel det vi har kjøpt.

Det som blir dyrt er nå når søsken av min mann og jeg får barn,

nå har jeg og broren min en avtale om å kun kjøpe til barna, nå har vi to barn hver.

Men et annet søsken av min mann har tre barn, og de vil absolutt at vi skal gi til de voksne og - og det virker som de forventer kvalitetsgaver da, så kan liksom ikke kjøpe noe billig sarv heller hihi :) Men jeg har satt en grense på 2-300 på barna og de voksne. 300 på hver blir jo 1200, så det blir en del om alle familier skal ha det liksom.

Så har vi et par søsken som ikke har barn, der kjøper vi gjerne litt mer da, toppen 5-600.

Så til min mann ca. 1000? Og det samme til våre barn, men her kjøper vi hver for oss om det ikke er noen storinvestering, så da kan det være at barna får 2000 hver.

Og så kjøper vi til våre foreldre samt til min bestemor.

Tipper vi bruker 6-7000 i julegaver jeg?

6-7000 er en god del penger ja..hehe.. Men hvis folk forventer seg kvalitetsgaver så blir det nok fort så mye penger...

Gjest annlovinda

Kjøper dere mange julegaver? Kjøper til familien og en venninne av meg og hennes datter.

Hvor mye penger svir dere av på gaver til jul? Blir sikkert 6-7000 kroner på julegaver.

Hvor mye til evt. egne barn? Vi bruker ca 1500 til hver av våre to barn.

Hva kjøer dere i gaver til folk i år? Tja - har ikke begynt på gaver, men vi pleier å få/gi ønskelister. Praktisk å ha noe å gå etter.

Jeg mangler heller ikke så mange, en 7-10 stykker tror jeg.

Kjøper dere mange julegaver? Sukk, ja...

Hvor mye penger svir dere av på gaver til jul? Har ikke peiling...

Hvor mye til evt. egne barn? Hvor mye ungene får varierer. Noen år kan de få noe dyrt, andre år noe billig. Dvs. noen år har de fått f.eks. spillkonsoller, mens de andre år har fått akebrett.

Litt forskjellig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...