Gjest ingen nick Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Men jeg har ingen mann og ikke dattera mi heller. Jeg fikk kredittkort med et skrik pga lav inntekt men var en god kunde. Dattera mi har ingen mann hu heller derfor må hun ha et reservekort. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Dattera mi har ingen mann hu heller derfor må hun ha et reservekort. Men det går jo på inntekt og utgifter man har, det er jo som et lån når man søker på det. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Men det går jo på inntekt og utgifter man har, det er jo som et lån når man søker på det. Ikke i Skandiabanken, når du har konto kan du søke om kredittkort, jeg søkte, jeg også, og fikk det innvilget med en gang, men gjennomførte ikke hele søknadsprosessen fordi jeg ikke har bruk for kredittkort. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Ikke i Skandiabanken, når du har konto kan du søke om kredittkort, jeg søkte, jeg også, og fikk det innvilget med en gang, men gjennomførte ikke hele søknadsprosessen fordi jeg ikke har bruk for kredittkort. Jeg fikk ikke engang vanlig visabankkort i skandiabanken pga for lav inntekt. Da måtte jeg i så fall spytte ut med 20 000 kr til å sette inn, men jeg hadde ikke 20 000 så nick her inne anbefalte meg yabank og der har jeg konto nå. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Jeg fikk ikke engang vanlig visabankkort i skandiabanken pga for lav inntekt. Da måtte jeg i så fall spytte ut med 20 000 kr til å sette inn, men jeg hadde ikke 20 000 så nick her inne anbefalte meg yabank og der har jeg konto nå. Yabank gir bedre rente enn Skandiabanken. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Yabank gir bedre rente enn Skandiabanken. Jeg er veldig fornøyd med Yabank, aldri vært noe tull der. 0 Siter
illuminatum Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Jeg snakker om å ha 2-3000 til overs ETTER å ha handlet. Det ber det du trenger for å leve de extra dagene i London når flyselskapet ikke tar det ansvaret de helt klart har. En god regel er å ha en månedslønn eller to på konto. Kanskje spare opp og reise ikke er så dumt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.