Gå til innhold

Stakkers pusekatt

Anbefalte innlegg

Stakkars pusen min kjeder seg så gruelig om dagen. Han har prøvd å gå ut, men kommer inn igjen etter to minutter og ser bebreidende på oss.

Inne er det kjedelig. Han prøver å angripe tærne til jentungen på 8, moro når hun hyler! Så prøver han å daske litt på ting i hylla i tilfelle noe detter ned så han kan leke at det er noe han kan drepe. -også kan man prøve å gå på stuebordet (da får man oppmerksomhet - dvs kjeft), ligge på lur ved sofaen og angripe en hånd som noen ubetenksomt strekker ut i lufta.

-men stort sett er det å ligge sammenkrøllet (evt i spiral) i en stol ved ovnen og vente på varmere tider.

stakkars pus!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357077-stakkers-pusekatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, er han min katt sin hemmelige tvillingbror?

'Flekken' er en skikkelig tøffing (tror han) når han jakter på og dreper sokker på golvet eller noens tær. Men når han spankulerer i snøen og letter hvert bein skyhøyt for hvert skritt, sier 8-åringen min "huff, han ser litt tåpelig ut" :-D

Før vi fikk denne katten for noen måneder siden, tenkte jeg at katter er ålreite dyr så lenge de ikke hopper opp i fanget mitt. Etter at vi fikk denne lille skapningen, er jeg frelst! No offence; men han er den søteste, vakreste, klokeste osv katten i verden :-)

Samt at jeg nå er overbevist om at katter er intelligente vesener med stor personlighet (Sør og NHD: skygg banen!) :-p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357077-stakkers-pusekatt/#findComment-3074740
Del på andre sider

*he he*

Her hos oss går det merkelig nok ganske bra med inne-pusen. Litt kjedeligere enn normalt er det nok, men ingenting mot slik det var på skikkelige regnværsdager i sommer.

Det er ihvertfall mye mer selskap i pusen nå enn da det var varmt ute :-) Det er tydeligvis veldig spennende å se på alt fra morgenstell til matlaging og rydding. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357077-stakkers-pusekatt/#findComment-3075182
Del på andre sider

Hehe, er han min katt sin hemmelige tvillingbror?

'Flekken' er en skikkelig tøffing (tror han) når han jakter på og dreper sokker på golvet eller noens tær. Men når han spankulerer i snøen og letter hvert bein skyhøyt for hvert skritt, sier 8-åringen min "huff, han ser litt tåpelig ut" :-D

Før vi fikk denne katten for noen måneder siden, tenkte jeg at katter er ålreite dyr så lenge de ikke hopper opp i fanget mitt. Etter at vi fikk denne lille skapningen, er jeg frelst! No offence; men han er den søteste, vakreste, klokeste osv katten i verden :-)

Samt at jeg nå er overbevist om at katter er intelligente vesener med stor personlighet (Sør og NHD: skygg banen!) :-p

''han spankulerer i snøen og letter hvert bein skyhøyt for hvert skritt''

*S* Dette hørtes kjent ut, ja.

''Etter at vi fikk denne lille skapningen, er jeg frelst! No offence; men han er den søteste, vakreste, klokeste osv katten i verden :-)''

*S* Jeg syntes også at vi har en eksepsjonelt vakker og sjelden katt. Men på kattepensjonatet i høstferien måtte det nesten halsbpndet til for å skille henne fra et par av de andre kattene der inne...;-)

Hvis du billed-googler "black cat" vil de aller fleste treffene vise katter som er svært lik vår...;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357077-stakkers-pusekatt/#findComment-3075187
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...