Gå til innhold

Julegave til deg selv:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt julegave til meg selv, en ekstern harddisk fordi jeg har vært så grei i år, og dessuten har jeg akkurat bestått et kurs med 10 studiepoeng. Haha.

Hva gir dere i gave til dere selv i år? Eller alle er kanskje ikke like egoistiske som meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest nissekjerringa
Skrevet

Jeg og gemalen kjøper pakkene til oss selv :) akkurat hva vi har lyst på, pakker de inn, og så lager barna lappene, de er selvfølgelig uvitende om at vi gjør det slik, så de må holde helt munn på hva som er inne i pakkene :)

Pleier å ligge en ekstra-pakke til oss som vi ikke helt vet hva er da, så litt spennende er det jo på julekvelden allikevel :)

Skrevet

Jeg og gemalen kjøper pakkene til oss selv :) akkurat hva vi har lyst på, pakker de inn, og så lager barna lappene, de er selvfølgelig uvitende om at vi gjør det slik, så de må holde helt munn på hva som er inne i pakkene :)

Pleier å ligge en ekstra-pakke til oss som vi ikke helt vet hva er da, så litt spennende er det jo på julekvelden allikevel :)

Hvor kommer ekstrapakken fra?

Skrevet

I år gir jeg en jul til meg selv hvor jeg er svært egoistisk. Jeg har alltid tatt hjem enslige slektninger som sliter med det ene og det andre. I år er jeg så egoistisk at jeg tenker på meg selv og kun mine helt nærmeste. I tillegg har jeg tenkt å skjemme meg bort med å sette meg ned på selveste juleaften og se TV og nyte et glass rødvin. Det blir bra gave det :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjøper kun to julegaver og jeg får kun to julegaver, så jeg pleier alltid å kjøpe en julegave til meg selv.

I år kjøpte jeg Iphone, men jeg pakket den opp før jul. :)

Skrevet

Julegave til meg selv har jeg ikke tenkt på ennå.. Men jeg svir nok av litt på salget _etter_ jul.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjøper ting til meg selv rett som det er, så julegaver i tillegg ville blitt rent for meget! :-)

Skrevet

Har bestilt meg klær :-)

Finner aldri noe i butikkene til meg selv, bare shopping til mann og barn. Så jeg fortjener noe nytt nå ;)

Venter spent på pakken.

Skrevet

Jeg kjøper både julepresang og bursdagspresang til meg sjøl. I år har jeg kjøpt meg ny mobil, HTC Desire.

Forresten har jeg kjøpt samme jakke, eneste var at den var litt stor i størrelsen, jeg skulle nok ha spurt meg om det, men gidder ikke sende den tilbake. Det er i hvert fall plass til en god, tykk jakke under i størrelse 38.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg gir ikke meg selv en pakke, men jeg har f.eks. kjøpt meg en ny kjole som jeg skal ha på til jul. Jeg kjøper noen ganger en bok rett før jul for å lese i julen.

Skrevet

Jeg kjøper ikke noe som pakkes inn og legges under treet, nei. Men jeg kjøper jo stadig vekk ting, da, så det er ikke synd på meg :-)

Skrevet

Jeg kjøper kun to julegaver og jeg får kun to julegaver, så jeg pleier alltid å kjøpe en julegave til meg selv.

Oi,, det var ikke mange gaver! Er det ingen som gir mer enn én ting, da? Jeg synes det er stas at det er mange pakker, så flere av gavemottakerne får mer enn én ting.

Hittil har jeg vel kjøpt 12 pakker, som skal fordeles på 7 personer. Den ene personen skal få 1-2 pakker til, og enda mangler jeg pakker til 7 personer + at husbonden kjøper til svigers :-)

Og så har jeg forsøkt å delegere vennegaveinnkjøp til junior, uten mors medvirkning, utover å spe på med litt kronasjer. Vi får se hvordan det går. Er redd vi står der på julaften med masse gaver fra venner og ingen gaver å gi tilbake...

Skrevet

Jeg synes du får for få gaver. Send meg din adresse, og jeg skal få avgårde en overraskelse! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes du får for få gaver. Send meg din adresse, og jeg skal få avgårde en overraskelse! ;-)

Jeg fikk faktisk en sabla fin julegave av en kvinne på det andre forumet i fjor. Koloss av Finn Alnæs! Og den er ikke enkel å få tak i. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oi,, det var ikke mange gaver! Er det ingen som gir mer enn én ting, da? Jeg synes det er stas at det er mange pakker, så flere av gavemottakerne får mer enn én ting.

Hittil har jeg vel kjøpt 12 pakker, som skal fordeles på 7 personer. Den ene personen skal få 1-2 pakker til, og enda mangler jeg pakker til 7 personer + at husbonden kjøper til svigers :-)

Og så har jeg forsøkt å delegere vennegaveinnkjøp til junior, uten mors medvirkning, utover å spe på med litt kronasjer. Vi får se hvordan det går. Er redd vi står der på julaften med masse gaver fra venner og ingen gaver å gi tilbake...

Jeg bryr meg nada om jula, og har liten familie, så det er ingen grunn til å synes synd på meg. ;) Tvert imot er det ganske positivt å svi av masse penger på gaver. :)

Det har hendt jeg får en vinflaske eller noe sånt av venner, men vi har aldri gitt hverandre gaver. Kommer likevel til å ha et par vinflasker stående sånn i tilfelle. Er så flaut hvis noen plutselig finner ut at de skal gi. Det har hendt før, og da er det kjipt å stå der med skjegget jeg ikke gror i postkassa.

Skrevet

Jeg fikk faktisk en sabla fin julegave av en kvinne på det andre forumet i fjor. Koloss av Finn Alnæs! Og den er ikke enkel å få tak i. :)

Det må du forklare nærmere. *hehe*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må du forklare nærmere. *hehe*

Koloss er en bok. Finn Alnæs skrev den. Hun mente jeg burde lese den, og det hadde hun rett i. Tror jaggu det må være en av de fineste gavene jeg har fått. Gjennomtenkt og overraskende. Veldig hyggelig. :)

Skrevet

Koloss er en bok. Finn Alnæs skrev den. Hun mente jeg burde lese den, og det hadde hun rett i. Tror jaggu det må være en av de fineste gavene jeg har fått. Gjennomtenkt og overraskende. Veldig hyggelig. :)

Supert med en overraskende gave som falt i smak! :-)

(Beklager at jeg ikke er oppdatert i bøkenes verden... *s*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...