Gjest julenissen i dag også Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Det er svært kaldt for tiden og strømprisene varmer ikke noen. Tenkte derfor å kjøpe litt ved til mine gamle foreldre til jul, så de skal slippe å fryse. Men de bor i Trondheim (og det gjør ikke jeg). Har prøvd å søke etter noen som selger ved og kjører dem hjem til folk, men har ikke funnet noen i Trondheim. Er det noen som vet om noen som selger ved (og som kan bestilles/betales over nett e.l.) i Trondheim? 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Kan bli vanskelig. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7395235 Det gjelder over hele landet. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Kjører ikke alle vedforhandlere som har ved igjen hjem til folk? Her har vi fått til sammen 7 paller med ved, pent plassert utenfor garsjedøra så det bare har vært å stable rett inn. Og så har de hentet pallene senere. Bor iriktignok ikke i Tr.heim, men.... 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Kjører ikke alle vedforhandlere som har ved igjen hjem til folk? Her har vi fått til sammen 7 paller med ved, pent plassert utenfor garsjedøra så det bare har vært å stable rett inn. Og så har de hentet pallene senere. Bor iriktignok ikke i Tr.heim, men.... 7 paller? Skal dere fyre for et helt kompani? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 7 paller? Skal dere fyre for et helt kompani? Tomannsbolig, med to store stuer. Og så kaldt som det ser ut til å bli denne vinteren tror jeg nok det går med. Brant opp 3 ifjor på en leilighet, og gikk tom før våren kom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.