Gå til innhold

Hvilken julegave til dattera mi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• Alana

6

• frosken

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

'' Ellers så blir det tøfler til morgenkåpa.

''

Dette blir verre og verre :-( Tøfler i stedet for scrappeutstyr!?!

Haha. Jeg synes de skrappegreiene er noe tull, jeg. Men jeg skjønner jo at hun liker sånt. Liker ikke puslespill heller jeg. Tenk så godt det hadde vært om jeg likte slike ting, bare meg og eldstemann som ikke liker sånne ting.

Jeg har kjøpt jakke til minstemann i dag, med byttelapp i tilfelle han ikke liker den.

Men der er det fryktelig vanskelig med parkering igjen, i hvert fall var det det før, fantes nesten ikke plasser i nærheten. Ellers så er jo det et greit senter selv om det er kronglete å komme dit. Jeg er lite bortskjemt skjønner du ;o)

Det har du sikkert rett i. Jeg prøver å styre unna det senteret så godt jeg kan så det er lenge siden sist jeg var der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...