Gå til innhold

Kort hår på jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Du må ikke alltid generalisere menn ut fra slik du er selv, vet du :-) Du har jo bl a klare preferanser når det gjelder annet hår enn hodehår, og det finnes jo mange menn som ikke deler din oppfatning på dette området ;-)''

Nei, her tror jeg faktisk du er på bærtur. :) Jeg er helt enig med deg i at noen foretrekker kort og at noen foretrekker langt, men når det gjelder disse smånyansene, denne nye frisyren, osv, der tror jeg ikke du finner mange menn som ikke tenker som meg.

Og de du finner er homofile. ;)

Nå skriver du:

'' Jeg er helt enig med deg i at noen foretrekker kort og at noen foretrekker langt, men når det gjelder disse smånyansene, denne nye frisyren, osv, der tror jeg ikke du finner mange menn som ikke tenker som meg. ''

Men det jeg kommenterte opprinnelig var jo:

''Jeg tror for øvrig aldri jeg har møtt menn som bryr seg en tuddel om kvinners hår, så dette hårhysteriet deres avskriver jeg med et kvinnekromoson man bare må leve med,''

Hvilket jo er en generell påstand om at menn ikke bryr seg en tuddel om kvinners hår. Begynner nesten å lure på om alle de DU treffer er homofile! ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

11

• Katt-ja

3

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå skriver du:

'' Jeg er helt enig med deg i at noen foretrekker kort og at noen foretrekker langt, men når det gjelder disse smånyansene, denne nye frisyren, osv, der tror jeg ikke du finner mange menn som ikke tenker som meg. ''

Men det jeg kommenterte opprinnelig var jo:

''Jeg tror for øvrig aldri jeg har møtt menn som bryr seg en tuddel om kvinners hår, så dette hårhysteriet deres avskriver jeg med et kvinnekromoson man bare må leve med,''

Hvilket jo er en generell påstand om at menn ikke bryr seg en tuddel om kvinners hår. Begynner nesten å lure på om alle de DU treffer er homofile! ;-)

Men det du quotet nå var en respons på småforandringer. Ikke kort vs. langt. Det jeg skrev om store forandringer var mine preferanser (og jeg har ingen - bortsett fra dette fæle rastaopplegget).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...