Gjest nybegynnern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har fått god hjelp her tidligere og prøver meg igjen... Jeg har et foretak hvor jeg har gjort noen innkjøp etter at jeg etablerte det i sommer. I vinter/våres kjøpte jeg inn en del utstyr jeg bruker i yrket, men dette var altså flere måneder før jeg etablerte meg. Mitt spørsmål er om man kan legge disse til grunn når det kommer til hva man kan føre til fradrag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357120-innkj%C3%B8p-av-utstyr-til-enkeltmannsforetak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg kan ikke se at det er noe i veien for det. Man må jo ha lov til og planlegge og kjøpe inn utstyr med tanke på og starte et foretak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357120-innkj%C3%B8p-av-utstyr-til-enkeltmannsforetak/#findComment-3075240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er nokså sikker på at du kan bruke det så lenge du har tatt vare på alle kvitteringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357120-innkj%C3%B8p-av-utstyr-til-enkeltmannsforetak/#findComment-3075253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.