Gå til innhold

Til Danmark på fylletur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en pub i Hirtsals som var åpen i sommer, men jeg vet ikke om den er åpen mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det var godt utvalg av puber over det ganske Danmark, så dersom din favoritt fra i sommer er stengt ønsker jeg deg lykke til i å finne en ny.

Er det dødt i Hirtshals, er det ikke lant til Ålborg med tog :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du ikke finner en åpen pub i Hirtsals om så klokken er 07.00 om morgenen, er du så full at du ikke bør drikke mer.

Drar du med båt er det bare å følge strømmen.

Skrevet

Hvis du ikke finner en åpen pub i Hirtsals om så klokken er 07.00 om morgenen, er du så full at du ikke bør drikke mer.

Drar du med båt er det bare å følge strømmen.

*LOL* Godt poeng.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*LOL* Godt poeng.

Vært på dansketur før, vettu. Du kan ikke engang ta deg en frokost på kaia uten å bli tilbudt snaps til brødskiva. :)

Skrevet

Vært på dansketur før, vettu. Du kan ikke engang ta deg en frokost på kaia uten å bli tilbudt snaps til brødskiva. :)

OMG. Jeg gikk ikke av båten sist jeg var på tur.

ShitDiddelyDo
Skrevet

OMG. Jeg gikk ikke av båten sist jeg var på tur.

Jeg har bare gått av på disse fåtimersstoppene en gang, og det var nesten absurd. Full fest klokken 8 om morgenen i baren vi fant. Kun nordmenn, naturligvis. :)

Skrevet

Jeg har bare gått av på disse fåtimersstoppene en gang, og det var nesten absurd. Full fest klokken 8 om morgenen i baren vi fant. Kun nordmenn, naturligvis. :)

Det er mange nordmenn som har mindre stolte øyeblikk på Nord-Jylland ^^

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er mange nordmenn som har mindre stolte øyeblikk på Nord-Jylland ^^

Jeg tror det er flere nordmenn som har mindre stolte øyeblikk på danskebåten. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...