Gjest Lykila Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Det var en pub i Hirtsals som var åpen i sommer, men jeg vet ikke om den er åpen mer. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Dette vet dessverre ikke jeg heller :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Antageligvis er det mer enn en pub på Jylland. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Skulle tro det var godt utvalg av puber over det ganske Danmark, så dersom din favoritt fra i sommer er stengt ønsker jeg deg lykke til i å finne en ny. Er det dødt i Hirtshals, er det ikke lant til Ålborg med tog :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Hvis du ikke finner en åpen pub i Hirtsals om så klokken er 07.00 om morgenen, er du så full at du ikke bør drikke mer. Drar du med båt er det bare å følge strømmen. 0 Siter
Axcia Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Hvis du ikke finner en åpen pub i Hirtsals om så klokken er 07.00 om morgenen, er du så full at du ikke bør drikke mer. Drar du med båt er det bare å følge strømmen. *LOL* Godt poeng. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 *LOL* Godt poeng. Vært på dansketur før, vettu. Du kan ikke engang ta deg en frokost på kaia uten å bli tilbudt snaps til brødskiva. 0 Siter
Axcia Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Vært på dansketur før, vettu. Du kan ikke engang ta deg en frokost på kaia uten å bli tilbudt snaps til brødskiva. OMG. Jeg gikk ikke av båten sist jeg var på tur. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 OMG. Jeg gikk ikke av båten sist jeg var på tur. Jeg har bare gått av på disse fåtimersstoppene en gang, og det var nesten absurd. Full fest klokken 8 om morgenen i baren vi fant. Kun nordmenn, naturligvis. 0 Siter
Axcia Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har bare gått av på disse fåtimersstoppene en gang, og det var nesten absurd. Full fest klokken 8 om morgenen i baren vi fant. Kun nordmenn, naturligvis. Det er mange nordmenn som har mindre stolte øyeblikk på Nord-Jylland ^^ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Det er mange nordmenn som har mindre stolte øyeblikk på Nord-Jylland ^^ Jeg tror det er flere nordmenn som har mindre stolte øyeblikk på danskebåten. 0 Siter
nick Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har også vært på den så det er den sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.