Gå til innhold

Emil Hegle Svendsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er søt, men aaaaaaalt for ung for meg! ;o)

Gjest tar kanskje feil men....
Skrevet

Han er ikke værst å se på - men jeg synes han er en smule usympatisk jeg men......

Skrevet

Hehe, ikke særlig lekker på det bildet, nei. Men scroll ned til bildet lengre ned på siden, så får du en bedre idé :-)

Oh... han satt liksom så...eh.... sexy... *svett* ;-P

Gjest Elextra
Skrevet

Han er ikke værst å se på - men jeg synes han er en smule usympatisk jeg men......

Jeg kjenner ham ikke og har ikke peiling på hvor sympatisk han er - det var heller ikke det jeg kommenterte :P

Gjest Elextra
Skrevet

Han er søt, men aaaaaaalt for ung for meg! ;o)

''

Han er søt, men aaaaaaalt for ung for meg! ;o)''

Hva har det med saken å gjøre? Han kan da være nydelig uten å være kjærestemateriale for deg (eller meg).

Gjest verinoca
Skrevet

Hehe, ikke særlig lekker på det bildet, nei. Men scroll ned til bildet lengre ned på siden, så får du en bedre idé :-)

Tjaaaa.. litt sånn ålesleip Bærumsstil, lissåm..? Basert på ett bilde, ikke helt rettferdig, neida ;-)

Skrevet

Han er dritfin.

Skrevet

Oh... han satt liksom så...eh.... sexy... *svett* ;-P

Jeg aner at det er ett eller annet du ikke har fått på en stund...

Skrevet

Jeg aner at det er ett eller annet du ikke har fått på en stund...

Haha :-P

Gjest tar kanskje feil men....
Skrevet

Jeg kjenner ham ikke og har ikke peiling på hvor sympatisk han er - det var heller ikke det jeg kommenterte :P

Sa ikke at du kommenterte det heller jeg - men jeg kommenterte det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...