Gå til innhold

Beskyttelse til iPhone?

Anbefalte innlegg

Gjest forever74

Jeg bestilte meg iPhone4 i går og venter i spenning.

Jeg har en iPod fra før og den har jeg forsøkt å være forsiktig med, men til tross for det så har en stygg ripe på 1 cm dukket opp. Jeg snakket med fyr på en fest forleden og han anbefalte ikke å kjøpe et slikt deksel der man har en skinn/hud/stoff-flate som ligger mot skjermen da det fester seg bittesmå "korn" som blir liggende og gni og lage riper i skjermen.

Noen tips på produkter som egner seg for å ta best mulig vare på telefonen/skjermen?

Apropos levering av Iphone. Apple skriver på nettsiden at de har 1 ukes leveringstid på telefonen. Da jeg bestilte den i går fikk jeg estimert leveringsdato til 15-16 desember, med andre ord "noe" mer enn 1 uke. Kjekt å tenke på hvis det er noen som skal kjøpe seg telefonen til jul.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357161-beskyttelse-til-iphone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Du kan ikke stole på det som står på Apples sider. Jeg fikk beskjed om to uker da jeg bestilte, og det sto estimert leveringstid ca. 2 uker frem i tid etter bestilling. Men plutselig sendte de likevel, og den uken de mente det ville ta i posten, tok i realiteten 3 dager (og den ble til og med sendt en lørdag).

Jeg tror ikke du trenger noen beskyttelse. Ser i hvert fall ikke poenget selv. Det du derimot kan trenge er en sånn tøyfille til å vaske bort fettflekker, men selv om den er full av fettflekker synes ikke disse særlig når du bruker den, så jeg tviler også på at du vil se småriper.

Jeg har kun brukt genseren til å tørke i 4 uker nå, og den ser fortsatt ny ut. Glasset virker særdeles solid.

Mannen min bestilte for noen dager siden, og fikk sin i går. Tror det tok 4 dager.

jeg anbefaler en sånn klistrefilm utenpå. Min iPhone har fått et par riper i glasset. det er også kjekt med gummibeskyttelse rundt kantene, så er det litt mer beskyttet hvis den detter i gulvet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...