jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Er det noen som har noen formening om hvor en surrete 11-åring kan ha gjort av brillene sine? Hun hadde dem i går kveld da hun gikk og la seg. Det hun gjorde etterpå var å gå på badet hun bruker nede, vaske seg, pusse tenner og så gå på rommet. Hun var trett og la seg til å sove med en gang. Vi har nå rundtlett på vårt bad, hennes bad, rommet hennes, gangen og alle andre mulige og umulige steder. Ingen briller!!! HJELP!!! 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 I sengen, hvis hun sovnet med dem på? Med vennlig hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 I sengen, hvis hun sovnet med dem på? Med vennlig hilsen Godt svart - der fant vi de forrige gang. Men ikke nå... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ligger det i skapet sammen med tannkremen? Eller i søpla sammen med den tomme do-rullen? Eller i skittentøyet? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Ligger det i skapet sammen med tannkremen? Eller i søpla sammen med den tomme do-rullen? Eller i skittentøyet? Vi har lett der også vi... 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Godt svart - der fant vi de forrige gang. Men ikke nå... Sjekk mellom sengekanten og veggen. Der har mine havnet mer enn en gang. Under nattbordet, inni en bok, i bukselomma hun hadde på i går, skolesekken, klesskapet? Ellers er det slik at man aldri finner det man leter etter, så hvis du begynner å lete etter noe annet du har savnet dukker nok brillene opp :-) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Husker jeg klarte å stappe de i lomma på en jakke jeg ikke brukte særlig mye en gang i min barndom. Alle lette høyt og lavt, men det tok et par dager før jeg ved en ren tilfeldighet fant de. Jeg har også fått de både et godt stykke under senga, og under en komode. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Sjekk mellom sengekanten og veggen. Der har mine havnet mer enn en gang. Under nattbordet, inni en bok, i bukselomma hun hadde på i går, skolesekken, klesskapet? Ellers er det slik at man aldri finner det man leter etter, så hvis du begynner å lete etter noe annet du har savnet dukker nok brillene opp :-) Vi har sjekket over, under, i og ved siden av sengen, nattbordet, søplekasser, klærne hun hadde på seg, sekken, skuffer, skap... Skjønner ingen ting! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Husker jeg klarte å stappe de i lomma på en jakke jeg ikke brukte særlig mye en gang i min barndom. Alle lette høyt og lavt, men det tok et par dager før jeg ved en ren tilfeldighet fant de. Jeg har også fått de både et godt stykke under senga, og under en komode. Har sjekket under det meste... Ikke sjekket noen jakker, men hun hadde dem da hun la seg i går kveld, og så ikke da hun sto opp igjen. Hmmm, lurer på om det er noen ertenisser her... 0 Siter
Alana Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Vi har sjekket over, under, i og ved siden av sengen, nattbordet, søplekasser, klærne hun hadde på seg, sekken, skuffer, skap... Skjønner ingen ting! Inni sengetøyet? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Inni sengetøyet? Hmmm, der har vi ikke sjekket. Takk for tipset 0 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Dersom hun har lagt dem i vinduskarmen på badet når hun stelte seg for kvelden kan de ha ramlet ut??? I lenestolen - mellom putene i sofaen? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Dersom hun har lagt dem i vinduskarmen på badet når hun stelte seg for kvelden kan de ha ramlet ut??? I lenestolen - mellom putene i sofaen? Ikke noe vindu på badet hennes, men vi har sjekket alt av hyller og gulv. Og alle sofaer og stoler er endevendt... Men, takk 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Det første jeg tenkte var at hun kan ha spylt dem ned i do hvis hun var veldig trøtt.... men satser på at det ikke er så ille Har dere en eller annen hylle, et skap, en vinduskarm mellom badet og rommet hennes? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Dere får gå grundig gjennom hele veien fra badet til rommet hennes, de må jo være et sted. Har dere sjekket skolesekken? 0 Siter
Gjest synskikveld Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 I vinduskarmen eller på en hylle, i alle fall oppe i høyden, på en smal hylle eller list.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Skrevet 6. desember 2010 Det første jeg tenkte var at hun kan ha spylt dem ned i do hvis hun var veldig trøtt.... men satser på at det ikke er så ille Har dere en eller annen hylle, et skap, en vinduskarm mellom badet og rommet hennes? Huff, håper ikke hun har klart det... Vi har sjekket alle mulige "legge-fra-seg-steder" mellom badet og rommet hennes... Ikke under kommoden i gangen, kan sjekke der 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Skrevet 6. desember 2010 Dere får gå grundig gjennom hele veien fra badet til rommet hennes, de må jo være et sted. Har dere sjekket skolesekken? Sekken er sjekket og over alt ellers - både mulige og umulige steder. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Skrevet 6. desember 2010 I vinduskarmen eller på en hylle, i alle fall oppe i høyden, på en smal hylle eller list.. Ha sett oppe i høyden også - og i mulige og umulige vinduskarmer.... Får bare fortsette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.