Gå til innhold

Surrete 11-åring...

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen formening om hvor en surrete 11-åring kan ha gjort av brillene sine?

Hun hadde dem i går kveld da hun gikk og la seg. Det hun gjorde etterpå var å gå på badet hun bruker nede, vaske seg, pusse tenner og så gå på rommet. Hun var trett og la seg til å sove med en gang.

Vi har nå rundtlett på vårt bad, hennes bad, rommet hennes, gangen og alle andre mulige og umulige steder. Ingen briller!!!

HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357189-surrete-11-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt svart - der fant vi de forrige gang. Men ikke nå...

Sjekk mellom sengekanten og veggen. Der har mine havnet mer enn en gang. Under nattbordet, inni en bok, i bukselomma hun hadde på i går, skolesekken, klesskapet? Ellers er det slik at man aldri finner det man leter etter, så hvis du begynner å lete etter noe annet du har savnet dukker nok brillene opp :-)

Annonse

Husker jeg klarte å stappe de i lomma på en jakke jeg ikke brukte særlig mye en gang i min barndom. Alle lette høyt og lavt, men det tok et par dager før jeg ved en ren tilfeldighet fant de.

Jeg har også fått de både et godt stykke under senga, og under en komode.

Sjekk mellom sengekanten og veggen. Der har mine havnet mer enn en gang. Under nattbordet, inni en bok, i bukselomma hun hadde på i går, skolesekken, klesskapet? Ellers er det slik at man aldri finner det man leter etter, så hvis du begynner å lete etter noe annet du har savnet dukker nok brillene opp :-)

Vi har sjekket over, under, i og ved siden av sengen, nattbordet, søplekasser, klærne hun hadde på seg, sekken, skuffer, skap... Skjønner ingen ting!

Husker jeg klarte å stappe de i lomma på en jakke jeg ikke brukte særlig mye en gang i min barndom. Alle lette høyt og lavt, men det tok et par dager før jeg ved en ren tilfeldighet fant de.

Jeg har også fått de både et godt stykke under senga, og under en komode.

Har sjekket under det meste... Ikke sjekket noen jakker, men hun hadde dem da hun la seg i går kveld, og så ikke da hun sto opp igjen.

Hmmm, lurer på om det er noen ertenisser her...

Dersom hun har lagt dem i vinduskarmen på badet når hun stelte seg for kvelden kan de ha ramlet ut???

I lenestolen - mellom putene i sofaen?

Ikke noe vindu på badet hennes, men vi har sjekket alt av hyller og gulv.

Og alle sofaer og stoler er endevendt... Men, takk :)

Annonse

Det første jeg tenkte var at hun kan ha spylt dem ned i do hvis hun var veldig trøtt.... men satser på at det ikke er så ille ;)

Har dere en eller annen hylle, et skap, en vinduskarm mellom badet og rommet hennes?

Huff, håper ikke hun har klart det...

Vi har sjekket alle mulige "legge-fra-seg-steder" mellom badet og rommet hennes... Ikke under kommoden i gangen, kan sjekke der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...