Gjest Fjellhamar Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 I morgen reiser jeg til London. Flyet går 0650, og jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre bil.. Men så er det jo greit å ta tog også.. men lokaltoget går ikke tidlig nok.. grrrrr.. fillern heller...og ikke bor jeg nærme nok ifht å ta flybussen heller.. Må da til Furuseth.. og da må jeg ta taxi dit. Kjiiipe greier at lokaltoget ikke går tidligere.. første tog fra Strømmen er 06.04 og det rekker jeg jo ikke... 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Du er heldig å bo såpass nærme Gardermoen, vi må kjøre i timevis nattestid for å rekke tidlig morgenfly. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 He, he - vi må kjøre i 3 timer for å komme til nærmeste flyplass. Ingen sympati herfra God tur 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Du er heldig å bo såpass nærme Gardermoen, vi må kjøre i timevis nattestid for å rekke tidlig morgenfly. ''Du er heldig å bo såpass nærme Gardermoen'' Det har vel ingenting med å være "heldig" å gjøre, med mindre du er turnuslege, og tvangssendt til Gokk? De fleste kan da bosette seg der de ønsker? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 ''Du er heldig å bo såpass nærme Gardermoen'' Det har vel ingenting med å være "heldig" å gjøre, med mindre du er turnuslege, og tvangssendt til Gokk? De fleste kan da bosette seg der de ønsker? Med vennlig hilsen ''Det har vel ingenting med å være "heldig" å gjøre, med mindre du er turnuslege, og tvangssendt til Gokk? De fleste kan da bosette seg der de ønsker?'' Du pirker på alt og ingenting. 0 Siter
Gjest nordkappene Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 ''Du er heldig å bo såpass nærme Gardermoen'' Det har vel ingenting med å være "heldig" å gjøre, med mindre du er turnuslege, og tvangssendt til Gokk? De fleste kan da bosette seg der de ønsker? Med vennlig hilsen ''De fleste kan da bosette seg der de ønsker?'' Nei, det kan man selvfølgelig ikke alltid. 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 ''De fleste kan da bosette seg der de ønsker?'' Nei, det kan man selvfølgelig ikke alltid. Nei, ikke absolutt alle, og derfor skrev jeg også "De fleste". Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 ''Det har vel ingenting med å være "heldig" å gjøre, med mindre du er turnuslege, og tvangssendt til Gokk? De fleste kan da bosette seg der de ønsker?'' Du pirker på alt og ingenting. Takk, i like måte! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest nordkappene Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Nei, ikke absolutt alle, og derfor skrev jeg også "De fleste". Med vennlig hilsen Ja, du liker å helgardere deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ta en taxi til nærmest flytogstasjon. Det er uansett litt risikabelt å satse på NSB til Gardermoen om vinteren. Skulle noe skje, og det gjør det daglig, stiller flytoget med buss/taxi på rekordtid. 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ja, du liker å helgardere deg. Jeg liker å uttrykke meg nøyaktig. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest nordkappene Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg liker å uttrykke meg nøyaktig. :-) Med vennlig hilsen Det var ikke nøyaktig. Ganske omtrentelig. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 ''Du er heldig å bo såpass nærme Gardermoen'' Det har vel ingenting med å være "heldig" å gjøre, med mindre du er turnuslege, og tvangssendt til Gokk? De fleste kan da bosette seg der de ønsker? Med vennlig hilsen Vi hadde ingen innflytelse på at de flyttet landets hovedflyplass fra Fornebu til Gardermoen. Dette gav oss betydelig lengre reisevei til og fra fly til fjerne destinasjoner. 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Vi hadde ingen innflytelse på at de flyttet landets hovedflyplass fra Fornebu til Gardermoen. Dette gav oss betydelig lengre reisevei til og fra fly til fjerne destinasjoner. Det tar ca 35 minutter fra Lyssaker til Gardermoen med Flytoget. Det er rimelig stor forskjell på det, og å bosette seg 3 timer fra nærmeste flyplass. Og Norge har ufattelig mange flyplasser, befolkningen tatt i betraktning. Med vennlig hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Du får ta det siste toget i natt og overnatte på gardermoen. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Det tar ca 35 minutter fra Lyssaker til Gardermoen med Flytoget. Det er rimelig stor forskjell på det, og å bosette seg 3 timer fra nærmeste flyplass. Og Norge har ufattelig mange flyplasser, befolkningen tatt i betraktning. Med vennlig hilsen Jeg bor ikke på Lysaker, men en del mil fra nærmeste endestasjon for flytoget, derfor må jeg kjøre egen bil. Må du virkelig ha alt inn med teskjeer, ikke alle bor i Osloområdet! 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg bor ikke på Lysaker, men en del mil fra nærmeste endestasjon for flytoget, derfor må jeg kjøre egen bil. Må du virkelig ha alt inn med teskjeer, ikke alle bor i Osloområdet! Neida, men Fornebu er rett ved Lyssaker, så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden. En av årsakene jeg flyttet til Oslo var nettopp fordi det er mer sentralt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 He, he - vi må kjøre i 3 timer for å komme til nærmeste flyplass. Ingen sympati herfra God tur ''He, he - vi må kjøre i 3 timer for å komme til nærmeste flyplass. Ingen sympati herfra ;)'' Det er vel forholdsvis frivillig (for de fleste) å bosette seg i grisgrendte strøk? 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Neida, men Fornebu er rett ved Lyssaker, så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden. En av årsakene jeg flyttet til Oslo var nettopp fordi det er mer sentralt. Med vennlig hilsen Jeg flyttet ut av Oslo fordi jeg ikke orket å bo trangt med mange mennesker så tett inn på meg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Neida, men Fornebu er rett ved Lyssaker, så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden. En av årsakene jeg flyttet til Oslo var nettopp fordi det er mer sentralt. Med vennlig hilsen ''så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden.'' Hvis man skal på en viktig reise, legger man til mer enn 35 min for den ekstra biten der... Og når innsjekkingen starter kl 05 om morgenen er den ekstra tiden...irriterende... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.