Gå til innhold

off...


annleis

Anbefalte innlegg

Jaja, det ble nå ingen legetime på meg i dag....Hadde time ganske sent, og samboer som skulle være med måtte på jobb kl 4, vi satt i en time og 20 minutt og ventet før vi gikk, for da var kl 4, og jeg ville ikke gå alene inn....

Så da blir det vel ikke noen time på meg heller da, for orker ikke gå oppatt dit og vente så lenge en gang til...de var for j****, så sann er det. Ikk var det noe hyggelig stemning mellom meg og samboer når han for på jobben heller, så.... en "hyggelig" dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære annleis,

Skjønner at du er skuffet vennen, noen ganger så er det sånn at selv om man har time så må man vente, andre ganger så kommer man inn på en gang. Ikke gi opp nå, ikke bruk dette til unnskyldning til å prøve igjen:). Opp på _hesteryggen_ igjen:) -Og denne gang helt klar avtale med sambo!

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære annleis!

Hvordan går det nå da? Når du har fått det som skjedde litt på avstand? Kan du klare å forsøke en gang til?? Å vente på legekontoret er et herk. Der hvor jeg går er de alltid minst en time forsinket, og det er dødskjedelig å sitte der og vente. Hvis man i tillegg gruer seg til det man skal snakke med legen om, blir timen straks mye verre å vente. Men å vente i 1 time og 20 min for så å måtte gå igjen? Det må være rekord på uflaks!

Håper du klarer å mobilisere krefter til å gå en gang til - denne gangen med et tidspunkt som passer bedre for dere begge to. Ikke gi opp på grunn av dette, vær så snill!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære annleis!

Hvordan går det nå da? Når du har fått det som skjedde litt på avstand? Kan du klare å forsøke en gang til?? Å vente på legekontoret er et herk. Der hvor jeg går er de alltid minst en time forsinket, og det er dødskjedelig å sitte der og vente. Hvis man i tillegg gruer seg til det man skal snakke med legen om, blir timen straks mye verre å vente. Men å vente i 1 time og 20 min for så å måtte gå igjen? Det må være rekord på uflaks!

Håper du klarer å mobilisere krefter til å gå en gang til - denne gangen med et tidspunkt som passer bedre for dere begge to. Ikke gi opp på grunn av dette, vær så snill!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Hei :)

No går det masse bedre med meg:) Har fått det hele litt på avstand ja, og kommer nok til å prøve igjen, men ikke helt med det samme pga at det ikke passer igjen på en stund (skal hjem neste uke, og tar så kanskje med meg mamma ned att hit på ubestemt tid, akkurat no ivertfall) Men kommer nok til å prøve igjen ja. Kan nesten ikke gi opp helt, selv om jeg på mandag synest jeg hadde en god grunn til det :)

Det går litt bedre no, tru kanskje det var en liten knekk jeg trengte, for å ta meg sammen igjen, ta tak i problemene, og komme meg oppatt. Har til og med fått lest lekser de to siste dagene, og det er en stund siden sist jeg gjorde, så låg og ligger fortsatt en god del bak, men er jo på rett vei da i vertfall :)

Så får vi se hva som skjer fremmover, men en legetime blir det nok en gang om ikke nå helt med det samme.

Las forresten om deg i kk i dag:)

Takk for svar både til deg og ritva :)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...