Gå til innhold

FU: Hva slags operativsystem kjører du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vurdert å gå over til Linux? Må si det er deilig å slippe å bekymre seg over spyware og virus.

Kjører man en skikkelig internet security pakke av et eller annet slag slipper man faktisk bekyme seg så veldig - selv om man kjører et Windows OS. Det er faktisk alle kunnskapsløse slappfisker som er skyld i at virus og spyware florerer, ikke OS i seg selv.

Gjest ingen nick

Vurdert å gå over til Linux? Må si det er deilig å slippe å bekymre seg over spyware og virus.

Ja, jeg har vurdert å gå over til å bruke Linux, men jeg har programvare som ikke kan kjøre via Linux, derfor har jeg valgt Windows.

Annonse

Gjest Spørreundersøkelse

Forskjellige programvarer jeg bruker i jobben og privat.

Så lenge du ikke driver med musikk så har Linux et godt alternativ, men forstår at hvis du bruker programmene på jobb så må du bruke de hjemme også.

Gjest ingen nick

Så lenge du ikke driver med musikk så har Linux et godt alternativ, men forstår at hvis du bruker programmene på jobb så må du bruke de hjemme også.

Jeg er kjenner til Linux operativsystem, men har bevisst valgt det bort.

Gjest Spørreundersøkelse

Windows 7 64 bit.

Har aldri forstått problemene mange synes å ha med Windows. Mistenker at Linux-folk boikotter Windows for å være sære.

Linux er gratis. Man slipper å betale 1000-2500. For meg fungerer Linux perfekt.

Gjest ingen nick

Er enig at det er bedre programmer til Windows, men friheten jeg får ved å slippe å tenke på rootkits, spyware og virus betyr mer.

Jeg bruker et godt fungerende og profesjonell antivirusprogram som blir oppdatert flere ganger i døgnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...