morsan Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Lenger oppe var det snakk om rakfisk, og nå kommer du med ''Nei, gi meg heller gravlaks med sennepssaus!'' NÅ begynte jeg å glede meg til jul! )) :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Biff med potet, sjy, stekt sopp og grønnsaker. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det er i hvert fall ikke fårikål, lutefisk, pinnekjøtt, torsk eller koldtbord, som jeg faktisk synes er kjedelig mat. Jeg er veldig glad i biff med bakt potet eller gratinerte poteter til, med en skikkelig god peppersaus og grønne asperges bønner. Ellers lager mamma en fantasitsk kyllingpasta med fløte og chilli, og en kyllingrett med ost og sennep som også scorer veldig høyt. Blåskjell med fløte, hvitvin og chilli er også en vinner. Hmm.. jo også er indisk veldig godt!! Tilslutt må jeg jo også si at jeg er veldig glad i Burger King 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.