Gå til innhold

Kreativiteten er borte... HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Venninna til hu ene

Skal ha gave til et par tidlig/midt i 40-årene. De har delvis delt økonomi, men siden den ene tjener ca 4 ganger så mye som den andre trår den med best økonomi til når det er nødvendig. Derfor har de i grunnen kjøpt seg alt de trenger til hus og heim.

De er nokså ulike som typer, den ene elsker reiser som også inneholder fysiske aktiviteter (f.eks. sykle Spania rundt en sommerferie), mens den andre foretrekker barlivet og fotballkamper i samme land. Den ene drikker øl, den andre vin. Den ene fryser, den andre er varm. Osv., osv. (som små eksempler, altså).

De forenes ikke så veldig godt på interessesiden, annet enn for hunden.

I fjor traff jeg kjempebra med gave, men den var veldig dyr og en engangsforetredelse (GPS).

Noen som kan ha noen idè om hva man kan gi til et slik par? Hva kan disse trenge/ha bruk for som de ikke vet om?

(De lager lite mat hjemme og sammen, siden den ene er svært kresen og den andre har noen allergier som ikke er helt forenelig med hva den andre liker.)

Jeg har ved flere anledninger fylt opp en pappeske med øl og vin og ost og godis og sånt, men det hadde jo vært gøy å finne på noe annet.

Pris ca 5-700,-.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357278-kreativiteten-er-borte-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Venninna til hu ene

Jøsses! Man kan jo nesten bli imponert over at to så ulike personer er et par. :o)

Helt enig, og jeg har spurt mange ganger uten å få noe særlig til svar.

Av og til blir det kanskje bare slik at man er sammen fordi ingen av dem er stygge mot den andre, fordi man liker hverandre tross alt og ingen har noen ny kjærest i kikkerten?

Annonse

Gjest solslyng

Hei, jeg synes at teaterbilletter er kjempebra å få i gav-men etter din beskrivelse av disse to er det vel bare den ene av de som vil like det:-)

Billetter til et eller annet show eller gavekort på restaurant synes jeg er ok gaver til de som har alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...