Gå til innhold

Har DU en dagens outfit-spalte i bloggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle med respekt for seg selv har visst det nå for tida. Jeg har ikke blogg engang, men jeg tror jeg må starte en så jeg kan avbilde meg selv i dagens outfit!

I dag har jeg til og med satt ny rekord i bokstavlig talt grønnjævlig dagens outfit. En halv flaske grønnmaling på buksa. Splæsj sa det, og så skvatt lokket av og alt havna nedover låret. Som om ikke det var nok, da jeg skulle hjelpe noen ungdomsskoleelever som er innom her i dag velta en av dem en flaske med glitter - som landa i den fortsatt våte grønnmalinga og videre nedover bukse og sko. Deretter har det funnet veien opp til hår og ansikt, så nå ligner jeg et juletre. Det er så vakkert:/

Ha en fin dag uansett outfit!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ha på deg de klærne lengst mulig, slik at flere enn meg kan komme i julestemning...*s*

Skrevet

Jeg synes du skal ha på deg de klærne lengst mulig, slik at flere enn meg kan komme i julestemning...*s*

Det er mange som får glede av det, for i dag er den ukentlige 12-timersdagen min. Kanskje jeg burde henge røde julekuler i ørene også?;)

Skrevet

Det er mange som får glede av det, for i dag er den ukentlige 12-timersdagen min. Kanskje jeg burde henge røde julekuler i ørene også?;)

Det er bra at du gleder dine medmennesker!

''Kanskje jeg burde henge røde julekuler i ørene også?;)

''

Enten det - eller helle litt glitter i håret?

Skrevet

Det er bra at du gleder dine medmennesker!

''Kanskje jeg burde henge røde julekuler i ørene også?;)

''

Enten det - eller helle litt glitter i håret?

Ettersom det glitrer allerede går jeg for julekulene;)

Skrevet

For det første så tror jeg du ser bra ut i det meste. For det andre så tør jeg ikke spørre hva det er du holder på med.

Skrevet

Jeg har heller ingen blogg.

Hvis jeg hadde hatt, skulle jeg gjerne hatt en fast outfit-spalte, men da med antrekket hjemme på kveldstid. Etter et års tid ville da verden hatt ca. 350 bilder av meg iført joggebukse, T-trøye og dongeriskjorte.

Ellers leste jeg at grønt ikke er årets julefarge - finn fram hvitmalingen neste gang :-)

Skrevet

Jeg har heller ingen blogg.

Hvis jeg hadde hatt, skulle jeg gjerne hatt en fast outfit-spalte, men da med antrekket hjemme på kveldstid. Etter et års tid ville da verden hatt ca. 350 bilder av meg iført joggebukse, T-trøye og dongeriskjorte.

Ellers leste jeg at grønt ikke er årets julefarge - finn fram hvitmalingen neste gang :-)

Skal prøve å huske på det, du.

Synes du skal lage en dagens outfit-blogg. Man får jo både prestasjonsangst og mark av alle disse babe-bloggene. Verden trenger et par joggebukseblogger!:)

Skrevet

For det første så tror jeg du ser bra ut i det meste. For det andre så tør jeg ikke spørre hva det er du holder på med.

Det er i grunnen greit du ikke tør å spørre, for jeg sliter litt med å finne det ut selv akkurat i dag.

Gjest Elextra
Skrevet

For det første har jeg ingen blogg. For det andre kunne det ikke falle meg inn å definere "dagens outfit" på den ene eller andre måten. For det tredje ville jeg aldri lagt ut bilder av meg selv med "dagens outfit" hver dag (noen som gjør det!?) eller noen dag!

Skrevet

For det første har jeg ingen blogg. For det andre kunne det ikke falle meg inn å definere "dagens outfit" på den ene eller andre måten. For det tredje ville jeg aldri lagt ut bilder av meg selv med "dagens outfit" hver dag (noen som gjør det!?) eller noen dag!

Ikke jeg heller, i grunnen. Det måtte i så fall være en humoristisk sådan.

Det er faktisk veldig mange som driver med det der nå. Til og med voksne damer som oss, Elextra. Verden er et merkelig sted;)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke jeg heller, i grunnen. Det måtte i så fall være en humoristisk sådan.

Det er faktisk veldig mange som driver med det der nå. Til og med voksne damer som oss, Elextra. Verden er et merkelig sted;)

Jeg er jo på Facebook. For ti år siden ville jeg aldri trodd jeg skulle "legge meg ut" med fullt navn på nett.

Skrevet

Jeg er jo på Facebook. For ti år siden ville jeg aldri trodd jeg skulle "legge meg ut" med fullt navn på nett.

Se der ja. Du er kanskje så vågal at du har lagt ut bilder også? Da har du nok outfitblogg før 2011 er omme!;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lurer på om denne trenden ble startet av Dagbladets Marie Simonsen. Hun hadde for et år eller to siden en greie der det var nye bilder av henne i nye positurer hver eneste dag under denne kommentaren hun hadde på avisens sisteside, men for henne var stillingen mer relevant enn klærne. Hun lå henslengt på gulvet, satt baklengs på en stol, osv.

Jeg klarte ikke lese hennes ellers ok kommentarer uten hele tiden å tenke: Hvem faen var det egentlig som fant på det der?

Gjest Elextra
Skrevet

Se der ja. Du er kanskje så vågal at du har lagt ut bilder også? Da har du nok outfitblogg før 2011 er omme!;)

;)

Gjest Elextra
Skrevet

;)

Skrevet

Lurer på om denne trenden ble startet av Dagbladets Marie Simonsen. Hun hadde for et år eller to siden en greie der det var nye bilder av henne i nye positurer hver eneste dag under denne kommentaren hun hadde på avisens sisteside, men for henne var stillingen mer relevant enn klærne. Hun lå henslengt på gulvet, satt baklengs på en stol, osv.

Jeg klarte ikke lese hennes ellers ok kommentarer uten hele tiden å tenke: Hvem faen var det egentlig som fant på det der?

Hehe, ja det ble bare dumt. Siri Kalvig var vel enda tidligere ute, tror jeg. Hun hadde værmelding i VG (?), med nytt og gjennomført antrekk hver dag. Men hvem som begynte med det først aner jeg ikke. Sikkert en eller annen gjennomsponset superstjerne, og nå følger alle som er stjerner i sitt eget liv etter selv om ingen betaler dem et øre;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, ja det ble bare dumt. Siri Kalvig var vel enda tidligere ute, tror jeg. Hun hadde værmelding i VG (?), med nytt og gjennomført antrekk hver dag. Men hvem som begynte med det først aner jeg ikke. Sikkert en eller annen gjennomsponset superstjerne, og nå følger alle som er stjerner i sitt eget liv etter selv om ingen betaler dem et øre;)

''Hun hadde værmelding i VG (?), med nytt og gjennomført antrekk hver dag''

Metereologer og nyhetsopplesere på TV har jo alle nytt antrekk hver dag, ergo dagens outfit :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...