Gjest bølger Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Tror du at jeg hadde hatt mulighet til å klare meg uten medisiner, kanskje fått bort den tomhetsfølelsen jeg ofte har? Høres fristende ut slik som rose23 skriver i tråden nedenfor her. Jeg tror du kjenner bedre til meg enn hva fastlegen gjør, derfor spør jeg deg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Nei, jeg har ingen tro på at du klarer deg uten medisiner. Jeg utfordrer rose23 til å skrive en ukentlig rapport. Det vil forundre meg mye om hun ikke har tatt et langt steg tilbake før det har gått 3 mnd. 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg greier meg fint uten SSRI. Har fått tilbake gleden ved å høre på musikk. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Nei, jeg har ingen tro på at du klarer deg uten medisiner. Jeg utfordrer rose23 til å skrive en ukentlig rapport. Det vil forundre meg mye om hun ikke har tatt et langt steg tilbake før det har gått 3 mnd. Sånt syns jeg du kan spare deg for å si. Hvorfor skulle ikke rose23 få det bra uten medisiner. Jeg håper rose23 motbeviser påstanden din. Det fins andre ting i livet enn piller. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Sånt syns jeg du kan spare deg for å si. Hvorfor skulle ikke rose23 få det bra uten medisiner. Jeg håper rose23 motbeviser påstanden din. Det fins andre ting i livet enn piller. Enig. 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Sånt syns jeg du kan spare deg for å si. Hvorfor skulle ikke rose23 få det bra uten medisiner. Jeg håper rose23 motbeviser påstanden din. Det fins andre ting i livet enn piller. Pyskologen min sa idag at SSRI var like bra som sukkerpiller. Det er jeg enig i. 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Sånt syns jeg du kan spare deg for å si. Hvorfor skulle ikke rose23 få det bra uten medisiner. Jeg håper rose23 motbeviser påstanden din. Det fins andre ting i livet enn piller. Det er vel den lange erfaringen med disse medisinene, diagnosene og denne typen "slutte med alle medisiner"- atferd som gjør at han sier dette. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Pyskologen min sa idag at SSRI var like bra som sukkerpiller. Det er jeg enig i. Da vrøvler psykologen din noe forferdelig, og selv hadde jeg mistet all tiltro og sluttet behandlingen over en slik kunnskapsløshet.. 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Da vrøvler psykologen din noe forferdelig, og selv hadde jeg mistet all tiltro og sluttet behandlingen over en slik kunnskapsløshet.. Det er godt at en fagmann er enig med meg. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det er godt at en fagmann er enig med meg. Han er ikke på noen måte fagmann på dette området. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det er vel den lange erfaringen med disse medisinene, diagnosene og denne typen "slutte med alle medisiner"- atferd som gjør at han sier dette. Jeg syns det er dårlig gjort å anta at rose23 vil ta et langt skritt tilbake innen 3 måneder. Sånt sier man ikke. 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Han er ikke på noen måte fagmann på dette området. Han viste til en undersøkelse jeg ikke husker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Sånt syns jeg du kan spare deg for å si. Hvorfor skulle ikke rose23 få det bra uten medisiner. Jeg håper rose23 motbeviser påstanden din. Det fins andre ting i livet enn piller. Jeg håper også at jeg tar feil her. Dessverre er sannsynligheten liten. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg håper også at jeg tar feil her. Dessverre er sannsynligheten liten. Nå må du slutte å slikke medisinindustrien i ræva og ha litt mer tro på rose23 her. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg syns det er dårlig gjort å anta at rose23 vil ta et langt skritt tilbake innen 3 måneder. Sånt sier man ikke. Jo, hvis man på et realistisk og faglig grunnlag vil forutsi noe om de sannsynlige følgene av å slutte, nettopp for at "pasienten" kanskje kan tenke seg litt mer om. Han gjør det jo ikke for å være slem. Motivet er å få henne fra det, men samtidig har han sett dette så mange ganger at forhåpningene er vel så som så. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jo, hvis man på et realistisk og faglig grunnlag vil forutsi noe om de sannsynlige følgene av å slutte, nettopp for at "pasienten" kanskje kan tenke seg litt mer om. Han gjør det jo ikke for å være slem. Motivet er å få henne fra det, men samtidig har han sett dette så mange ganger at forhåpningene er vel så som så. Jobber du som tankeleser for nhd eller? 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jo, hvis man på et realistisk og faglig grunnlag vil forutsi noe om de sannsynlige følgene av å slutte, nettopp for at "pasienten" kanskje kan tenke seg litt mer om. Han gjør det jo ikke for å være slem. Motivet er å få henne fra det, men samtidig har han sett dette så mange ganger at forhåpningene er vel så som så. Ja, og jeg tror jeg gjør det godt på dette området:o) 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jobber du som tankeleser for nhd eller? Ja, og jeg tror jeg gjør det godt på dette området:o) 0 Siter
Gjest nordkappene Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Pyskologen min sa idag at SSRI var like bra som sukkerpiller. Det er jeg enig i. ''Pyskologen min sa idag at SSRI var like bra som sukkerpiller.'' Psykologer har stort sett ikke greie på medisinering. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Ja, og jeg tror jeg gjør det godt på dette området:o) Håper du tjener bra. Glad jeg ikke har tenkt meg inn i den bransjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.