cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Ja, og jeg tror jeg gjør det godt på dette området:o) Håper du tjener bra. Glad jeg ikke har tenkt meg inn i den bransjen. 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 ''Pyskologen min sa idag at SSRI var like bra som sukkerpiller.'' Psykologer har stort sett ikke greie på medisinering. Han jeg går til har. Han er lynende intelligent. Jeg er heldig som har han. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Han jeg går til har. Han er lynende intelligent. Jeg er heldig som har han. Jeg synes ikke det tyder på intelligens å komme med ubegrunnede (uvitenskapelige) påstander om viktige medisiner. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Nå må du slutte å slikke medisinindustrien i ræva og ha litt mer tro på rose23 her. Jeg tenker mannen veit hva han snakker om jeg, uten at man kan beskylde ham for rævslikking av den grunn:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg tenker mannen veit hva han snakker om jeg, uten at man kan beskylde ham for rævslikking av den grunn:-) Det er i alle fall sikkert fint for han å ha så mange beskyttere, oversettere og tankelesere rundt seg. 0 Siter
Gjest wizzard Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det er i alle fall sikkert fint for han å ha så mange beskyttere, oversettere og tankelesere rundt seg. Fnis. Du vet, å i det hele tatt tenke den skitne tanken å slutte med medisiner er dødssynd nr 8 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Sånt syns jeg du kan spare deg for å si. Hvorfor skulle ikke rose23 få det bra uten medisiner. Jeg håper rose23 motbeviser påstanden din. Det fins andre ting i livet enn piller. Jeg håper også at rose23 vil klare seg uten medisiner, men jeg ønsker å høre hvordan det går. Det er over tid vi kan se hvilke virkning seponeringen har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.