Gå til innhold

DVD på pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Kyllingen
Skrevet

Da må du koble til en ekstern DVD-leser. Jeg hadde styrt unna den da den kun har Intel Celeron-prosessor på 1,2 GHz. Treg som bare det.

Gjest dvdtrine
Skrevet

Da må du koble til en ekstern DVD-leser. Jeg hadde styrt unna den da den kun har Intel Celeron-prosessor på 1,2 GHz. Treg som bare det.

ja var det jeg var redd for, grrr

Gjest dvdtrine
Skrevet

Hva er bra av det der du nevnte, intel..greiene. Hva ligger en rask pc på sånn cirkus når det gjelder slike tall?

Gjest Kyllingen
Skrevet

Skal sjekke dem ut, elsker asus men vil ha 12 eller 13 i skjerm ikke mer :-)

Nei ikke den jeg gav link til nå.

Gjest Kyllingen
Skrevet

Skal sjekke dem ut, elsker asus men vil ha 12 eller 13 i skjerm ikke mer :-)

Vil du ikke gå opp i skjermstørrelse så får du ikke med dvd-spiller/brenner ser det ut til. Hverken Asus eller HP har det.

Gjest dvdtrine
Skrevet

Vil du ikke gå opp i skjermstørrelse så får du ikke med dvd-spiller/brenner ser det ut til. Hverken Asus eller HP har det.

Grrr :-( Må kanskje det da.. Synes bare de blir så grisestore, skal sjekke komplett jeg og se på de du sendte

Gjest Kyllingen
Skrevet

Grrr :-( Må kanskje det da.. Synes bare de blir så grisestore, skal sjekke komplett jeg og se på de du sendte

Grunnen til at jeg sa "ikke den" var fordi jeg fant ut den ikke hadde DVD.

Gjest dvdtrine
Skrevet

Grunnen til at jeg sa "ikke den" var fordi jeg fant ut den ikke hadde DVD.

Ah, ok. Ja bør nok gå opp i str. Har en 12,1 tommer med 500gb og dvdgreie, men er utslitt nå :/ usj, får se meg rundt litt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...