Gå til innhold

Hva slags musikkspiller i stua

Anbefalte innlegg

Gjest Tuppehøna
Skrevet

Etter at vi flytta har vi ikke fått skaffet oss noe stereoanlegg i stua. Dette har jeg lyst å gjøre noe med! :-)

Men hva slags system anbefales "nå for tida" - er dte håpløst å satse på kun CD-kjøp og -avspilling?

Hva med streaming, er det vanlig å ha dette i stua? Musikken kan vel ikke kopieres/kjøpes og legges over på en mp3-spiller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bob Saget
Skrevet

Jøss, nå følte jeg meg gammel. Ante ikke at sånt fantes :o)

Joda, utviklingen går fort, og alternativene har blitt mange.

Cd-formatet kom i 1983 og må kunne sies og være rimelig trælete og gammeldags å bruke i dag.

Skrevet

Jeg har hatt denne (str large) et år og liker den utrolig godt. Vakker, fantastisk lyd og har innebygd cd og radio i tillegg til docking for iPhone/ iPod. Kobler selvfølgelig også lett på Mac'en slik at jeg kan spille fra iTunes eller Spotify. Eneste minus er at den er kostbar.

http://www.verdehomeinc.com/geneva.php

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjøpte bare en dockingstasjon til Ipoden og koblet den til anlegget. Styrer den med en fjernkontroll.

Det er mulig mediasenter er et bedre alternativ (spesielt hvis du ikke har Ipod), men CD-spiller er i hvert fall avleggs. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...