Dorthe Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har sittet på ventecelle i fire timer ved en feiltagelse da jeg var 20 år. Jeg bare satt der og dinglet med bena og ventet, jeg visste jeg ikke hadde gjort noe gærnt. Etterpå ba de om unnskyldning og så kjørte de meg hjem til foreldrene mine og ba om unnskyldning der og fordi jeg kom så seint hjem 0 Siter
Ablegøyer Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Skrevet 8. desember 2010 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har sittet på ventecelle i fire timer ved en feiltagelse da jeg var 20 år. Jeg bare satt der og dinglet med bena og ventet, jeg visste jeg ikke hadde gjort noe gærnt. Etterpå ba de om unnskyldning og så kjørte de meg hjem til foreldrene mine og ba om unnskyldning der og fordi jeg kom så seint hjem Glattcelle? Jeg har overnattet et døgn på en, det var ikke morsomt. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jepp. For fyllekjøring. Var greit nok det, tok det som en ferie. 0 Siter
Gjest Det var da ille... Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jepp. For fyllekjøring. Var greit nok det, tok det som en ferie. Så du tok det ikke som en straff for at du faktisk hadde vist stor uaktsomhet og brudt loven? 0 Siter
siameser Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nei, men kjenner flere som har gjort det. Det skal visst være ganske kjedelig, særlig var det hardt for noen å ikke få bruke internett. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Så du tok det ikke som en straff for at du faktisk hadde vist stor uaktsomhet og brudt loven? Nei. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nei, jeg har aldri vært innenfor dørene i et fengsel. Jeg har bare hatt kontakt med politiet når jeg skulle fornye pass og blitt stoppet for å kjøre litt for fort. 0 Siter
Axcia Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nei, heldigvis ikke. Tenker med skrekk og gru på bilister som blir dømt for uaktsomme drap, når fulle folk raver ut i bekmørke gater. Kan jo skje hvem som helst. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Glattcelle? Jeg har overnattet et døgn på en, det var ikke morsomt. Nei, ikke glattcelle, ventecelle. 2x1 meter og en trebenk i enden. Innmari kjedelig. Og da jeg skulle tisse måtte jeg tisse på en do med gitter på ;o) 0 Siter
tonie Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nei, mine fengselserfaringer omfatter heldigvis bare besøk hos innsatt og et prosjekt ifm jobb. Jeg vet ikke om jeg hadde overlevd hvis jeg ble stengt inne sånn. 0 Siter
Ablegøyer Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Skrevet 8. desember 2010 Nei, heldigvis ikke. Hvorfor det? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor det? Kjenner du noen som er glad for å ha sittet i fengsel? 0 Siter
morsan Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor det? Det er vel ikke rart at man er fornøyd med at man ikke har gjort noe som folk fengsles for. 0 Siter
Gjest Tuppehøna Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nei, har bare sittet på en benk utenfor. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nope, jeg driver ikke med sånt, men jeg har noen kompiser som har sittet i noen uker, og de beskriver dette med bevegelsesfriheten som et helvete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.