Gå til innhold

Er alle kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt utenfor her jeg dere kjenner hverandre så godt jo!

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alle er ikke kjente, men mange nick har vært her lenge.

Poenget er som ellers i livet, at en kan ikke være kjent med alle første gang en deltar. Det kommer etterhvert - for deg som for alle andre.

Velkommen :-)

Skrevet

Velkommen til forumet:-) Flere av oss har vært her ganske lenge, og har derfor blitt bedre kjent enn andre. Men dette kommer etter hvert. Jeg håper du vil fortsette å skrive her. For meg har det vært til stor hjelp å ha dette forumet. Igjen, velkommen!

Skrevet

Hei.

Kjære deg, velkommen.:-)

Jeg har vært på forumet i flere år, men det er VELDIG få jeg "kjenner" her.

Så der er flere som har det slik.Noen kjenner mange, å noen blir lettere kjent enn andre.

STÅ PÅ. Det er alltid hyggelig med nye.

mvh.Tina.

Skrevet

Alle er ikke kjente, men mange nick har vært her lenge.

Poenget er som ellers i livet, at en kan ikke være kjent med alle første gang en deltar. Det kommer etterhvert - for deg som for alle andre.

Velkommen :-)

kjenner noen her inne!

velkommen :)

*klem*

Skrevet

kjenner noen her inne!

velkommen :)

*klem*

Ja,jeg vet jeg er utålmodig,

AD/HD,kaller'em det....:o)))

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...