jensus Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Jeg føler meg litt utenfor her jeg dere kjenner hverandre så godt jo! Vet ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Alle er ikke kjente, men mange nick har vært her lenge. Poenget er som ellers i livet, at en kan ikke være kjent med alle første gang en deltar. Det kommer etterhvert - for deg som for alle andre. Velkommen :-) 0 Siter
blesha Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Velkommen til forumet:-) Flere av oss har vært her ganske lenge, og har derfor blitt bedre kjent enn andre. Men dette kommer etter hvert. Jeg håper du vil fortsette å skrive her. For meg har det vært til stor hjelp å ha dette forumet. Igjen, velkommen! 0 Siter
tina t Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Hei. Kjære deg, velkommen.:-) Jeg har vært på forumet i flere år, men det er VELDIG få jeg "kjenner" her. Så der er flere som har det slik.Noen kjenner mange, å noen blir lettere kjent enn andre. STÅ PÅ. Det er alltid hyggelig med nye. mvh.Tina. 0 Siter
mezzy Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Alle er ikke kjente, men mange nick har vært her lenge. Poenget er som ellers i livet, at en kan ikke være kjent med alle første gang en deltar. Det kommer etterhvert - for deg som for alle andre. Velkommen :-) kjenner noen her inne! velkommen *klem* 0 Siter
jensus Skrevet 25. september 2001 Forfatter Skrevet 25. september 2001 kjenner noen her inne! velkommen *klem* Ja,jeg vet jeg er utålmodig, AD/HD,kaller'em det....))) Takk for svar. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. september 2001 Skrevet 27. september 2001 *hilser pent* velkommen skal du være klems bella 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.