Gå til innhold

Det er ingen tvil...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• Sør

6

• mariaflyfly

5

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

på den annen side - jeg var på vei hjem fra fantastisk liten skitur da du skrev innlegget ditt :P

Det høres deilig ut, og i dag frøs du kanskje ikke på ørene heller?

Jeg har tenkt meg på ski kl halv åtte i morgen tidlig :-) Det er så utrolig mye folk (inkl.en haug med unger som ikke har lyst til å være på skitur når de har gåttet par hundre meter )i lysløypa her ute på en søndag, og vi har ikke nok snø til å gå andre steder, så jeg har organisert meg så jeg kan gå en morgentur da i stedet.

på den annen side - jeg var på vei hjem fra fantastisk liten skitur da du skrev innlegget ditt :P

Jeg hadde en fantastisk liten skitur i dag. Den var faktisk så fantastisk liten at den skjedde da jeg gled på litt sne (uten at jeg engang behøvde ta på meg ski), og var over på noen få hundre millisekund, uten at jeg falt! :-)

Nå har jeg hatt nok skiturer for denne vinteren!

;-)

Med vennlig hilsen

Jeg hadde en fantastisk liten skitur i dag. Den var faktisk så fantastisk liten at den skjedde da jeg gled på litt sne (uten at jeg engang behøvde ta på meg ski), og var over på noen få hundre millisekund, uten at jeg falt! :-)

;-)

Med vennlig hilsen

Det er _mye_ du mangler innsikt i, Sør...

Det høres deilig ut, og i dag frøs du kanskje ikke på ørene heller?

Jeg har tenkt meg på ski kl halv åtte i morgen tidlig :-) Det er så utrolig mye folk (inkl.en haug med unger som ikke har lyst til å være på skitur når de har gåttet par hundre meter )i lysløypa her ute på en søndag, og vi har ikke nok snø til å gå andre steder, så jeg har organisert meg så jeg kan gå en morgentur da i stedet.

Ja, her var det også kø, men ettersom jeg hade med småtten.. :

Annonse

;-)

Med vennlig hilsen

Uff du aner ikke hva du går glipp av :P

Uff du aner ikke hva du går glipp av :P

Det er nettopp det jeg gjør. Jeg bodde tross alt på Geilo, og er nok traumatisert for livet! ;-)

Hvis du oppfinner sne som holder seg i +20 grader så er jeg med. Helt klart. Problemet er at kroppen min ikke takler kulde, og når temperaturen faller til under null er omtrent den eneste gangen i året jeg trenger smertestillende. Det gjør bare for vondt.

I stedet har jeg det hyggelig innendørs!

Med vennlig hilsen

Det er nettopp det jeg gjør. Jeg bodde tross alt på Geilo, og er nok traumatisert for livet! ;-)

Hvis du oppfinner sne som holder seg i +20 grader så er jeg med. Helt klart. Problemet er at kroppen min ikke takler kulde, og når temperaturen faller til under null er omtrent den eneste gangen i året jeg trenger smertestillende. Det gjør bare for vondt.

Med vennlig hilsen

En holder varmen i kulden ved å holde tempoet - jeg var i lysløypa i -16 tidligere i uken, frøs bare første minuttet :-)

En holder varmen i kulden ved å holde tempoet - jeg var i lysløypa i -16 tidligere i uken, frøs bare første minuttet :-)

Hei,

Det nytter dessverre ikke; det gjør bare vondt (selv om jeg ikke direkte fryser). Kroppen min reagerer bare veldig på kulden.

Til gjengjeld går det helt fint når det er +45 grader! :-)

B.Mrk. "Geografisk utfordret"

Med vennlig hilsen

'' Jeg bodde tross alt på Geilo, og er nok traumatisert for livet! ;-)''

Ja, det er ikke nødvendigvis slik at det å ha bodd på steder hvor det ikke finnes sommer, bare to måneder med dårlig sparkføre, betyr at man for evig og alltid elsker vinteren og det den bringer med seg! :-)

Når det er sagt synes jeg det er hyggelig med noen skiturer per år, men "den mørke graneskog" rundt Oslo er ikke noe for meg... ;-)

Annonse

Nestleder er så kjedelig.

Kan jeg få være utenriksministeren?

Apropos tildeling av ministerposter:

Har du hørt den om amerikaneren, briten og kineseren som strandet på en øde øy?

Amerikaneren sa: "Well, since I am the only American here, I think I should be the president of this island."

"All right, then", svarte briten, "but since I am the only one from Britain here, I think it is only fair that I should be the prime minister."

Kineseren lurte på hva han kunne være minister for, hvorpå de to andre foreslo at han kunne være Minister for Supplies. Joda, det var helt i orden, mente kineseren.

Men så forsvant han, og de andre to så ikke snurten av han på flere dager. En dag de gikk gjennom jungelen på øya og lurte fælt på hvor det var blitt av han, hoppet plutselig kineseren fram fra bak en busk og ropte:

"Suplise! Suplise"!

Ja, det er ikke nødvendigvis slik at det å ha bodd på steder hvor det ikke finnes sommer, bare to måneder med dårlig sparkføre, betyr at man for evig og alltid elsker vinteren og det den bringer med seg! :-)

Når det er sagt synes jeg det er hyggelig med noen skiturer per år, men "den mørke graneskog" rundt Oslo er ikke noe for meg... ;-)

''Ja, det er ikke nødvendigvis slik at det å ha bodd på steder hvor det ikke finnes sommer, bare to måneder med dårlig sparkføre, betyr at man for evig og alltid elsker vinteren og det den bringer med seg! :-)''

Neida, men det betyr jo gjerne at man i hvert fall har sett mer enn ett par ski, og vet sånn noenlunde hva man snakker om.

''Når det er sagt synes jeg det er hyggelig med noen skiturer per år, men "den mørke graneskog" rundt Oslo er ikke noe for meg... ;-)''

Bortsett fra kulden (som er vesentlig for meg), så er det vel også en annen grunn til at jeg ikke er noen ivrig skigåer: jeg trives rett og slett best innenfor bygrensen. Altså, det er veldig fint å se Hardangervidden fra et fly, men jeg foretrekker å holde meg på litt avstand. :-)

Med vennlig hilsen

''Når det er sagt synes jeg det er hyggelig med noen skiturer per år, men "den mørke graneskog" rundt Oslo er ikke noe for meg... ;-)

''

Hmmm.... nå mistenker jeg også deg for å ha for dårlig kjennskap til oslo-marka og dens herligheter! Jeg planlegger å se soloppgangen i lysløypa i morgen tidlig, og det er jammen ikke preget av mørke :-)

Jeg prøvde også å formidle dette til Sør, men han bare avviste det som følge av min manglende høflighet.Er spent på å se om du har større hell med deg i opplysningskampanjen...*s*

Det er ikke alt som skal tas like alvorlig, vet du! ;-)

Med vennlig hilsen

''Når det er sagt synes jeg det er hyggelig med noen skiturer per år, men "den mørke graneskog" rundt Oslo er ikke noe for meg... ;-)

''

Hmmm.... nå mistenker jeg også deg for å ha for dårlig kjennskap til oslo-marka og dens herligheter! Jeg planlegger å se soloppgangen i lysløypa i morgen tidlig, og det er jammen ikke preget av mørke :-)

God tur - det høres herlig ut - husker faktisk ikke om jeg noensinne har opplevd soloppgang i marka :-)

Apropos tildeling av ministerposter:

Har du hørt den om amerikaneren, briten og kineseren som strandet på en øde øy?

Amerikaneren sa: "Well, since I am the only American here, I think I should be the president of this island."

"All right, then", svarte briten, "but since I am the only one from Britain here, I think it is only fair that I should be the prime minister."

Kineseren lurte på hva han kunne være minister for, hvorpå de to andre foreslo at han kunne være Minister for Supplies. Joda, det var helt i orden, mente kineseren.

Men så forsvant han, og de andre to så ikke snurten av han på flere dager. En dag de gikk gjennom jungelen på øya og lurte fælt på hvor det var blitt av han, hoppet plutselig kineseren fram fra bak en busk og ropte:

"Suplise! Suplise"!

Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...