DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Prøver å gjøre noe i forbindelse med studiene, men... er det ikke litt lettere når man får oppgaver og sånn? Syns det er så vanskelig å bare sette seg ned og lese uten mål og mening... Gleder meg SINNSYKT til studiene begynner igjen. =D 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Lediggang er roten til "alt" ondt. 0 Siter
Sør Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Lediggang er roten til "alt" ondt. Jeg trodde det var penger? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Jeg trodde det var penger? ja, det og. 0 Siter
Gjest mål og mening Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 ''Syns det er så vanskelig å bare sette seg ned og lese uten mål og mening...'' Du skal vel ike lese uten mål og mening? Du skal både ha som mål både å lære deg hva som står i pensum, og du skal ha som mål å forstå det som står og se sammenhenger. Så bør du også ha som mål å lære deg hvordan du kan bruke pensum. Trenger du mer spesifikke mål enn det? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 ''Syns det er så vanskelig å bare sette seg ned og lese uten mål og mening...'' Du skal vel ike lese uten mål og mening? Du skal både ha som mål både å lære deg hva som står i pensum, og du skal ha som mål å forstå det som står og se sammenhenger. Så bør du også ha som mål å lære deg hvordan du kan bruke pensum. Trenger du mer spesifikke mål enn det? Pensum? Leste om noe helt annet jeg, som jeg tenkte kunne være smart å lese om... 0 Siter
Gjest mål og mening Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Pensum? Leste om noe helt annet jeg, som jeg tenkte kunne være smart å lese om... Hvis det var smart å lese om, så var det vel ikke uten mål og mening det heller. Da gjelder jo akkurat det samme der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.