Gå til innhold

DeLonghi Dolce Gusto kaffemaskin

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1292422215' post='4494274]

Jeg kjøpte den nå jeg, han trenger ikke drikke kaffen! ;o)

(han har fancy maskin på jobb, så han får dekket sine kaffibehov)

Kjøpte du på nett? Tror vi bestiller på nett på Elkjøp og henter i butikken. Skal være fra foreldra til samboeren så vi må nok kjøpe den inn selv :o)

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

24

• Colette

9

• Dorthe

8

• løvinne71

3

Gjest Shira :o)

Kjøpte du på nett? Tror vi bestiller på nett på Elkjøp og henter i butikken. Skal være fra foreldra til samboeren så vi må nok kjøpe den inn selv :o)

Kjøpte på mpx.no til 1290 kr. Den er allerede på vei, ble levert inn samme dag som jeg bestilte (15).

Det blir gave fra pappa og co, får penger som jeg skal kjøpe noe for. Sambo vet det ikke da, så han får pakke den opp. :o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1292535905' post='4495097]

Kjøpte på mpx.no til 1290 kr. Den er allerede på vei, ble levert inn samme dag som jeg bestilte (15).

Det blir gave fra pappa og co, får penger som jeg skal kjøpe noe for. Sambo vet det ikke da, så han får pakke den opp. :o)

Så raskt ja. Elkjøp får den ikke inn før den 19.

Håper dere blir fornøyde begge to da :o)

Så raskt ja. Elkjøp får den ikke inn før den 19.

Håper dere blir fornøyde begge to da :o)

Vi blir nok fornøyde, sambo vil nok også sette pris på en god kopp kaffe etter arbeidstid, han vet det bare ikke selv enda ;o)

Guttungen kommer nok til å like at det kan lages kakao og iste.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1292535905' post='4495097]

Da har jeg bestilt også :o) Henter den selv så det blir vel i morgen eller torsdag :o)

• 2 uker senere...

Annonse

candyqueen_83

[quote name=Shira :o)' timestamp='1292996521' post='4497797]

Satser på at vi blir fornøyde! :o)

Jeg vet om mange trær den maskina ligger under i år.

Er du fornøyd med kaffen? :o)

Vi er veldig fornøyde. Samboeren har funnet sin favoritt i Grande Intenso, mens jeg fortsatt varierer litt mellom slagene :o)

Kaffen kunne godt vært et par grader varmere da.Den er jo rimelig drikkeklar med en gang.

Er du fornøyd med kaffen? :o)

Vi er veldig fornøyde. Samboeren har funnet sin favoritt i Grande Intenso, mens jeg fortsatt varierer litt mellom slagene :o)

Kaffen kunne godt vært et par grader varmere da.Den er jo rimelig drikkeklar med en gang.

Jeg må innrømme at jeg ikke har testen maskina skikkelig enda. Sambo har, han drikker Intenso for det meste tror jeg, guttungen kakao.

Varmen var grei for meg, men jeg klarer ikke drikke kaffe som er glovarm. Kan høre med sambo i morgen, han drikker varmere kaffe enn meg egentlig, så han har sikkert en mening.

candyqueen_83

[quote name=Shira :o)' timestamp='1294007422' post='4504500]

Jeg må innrømme at jeg ikke har testen maskina skikkelig enda. Sambo har, han drikker Intenso for det meste tror jeg, guttungen kakao.

Varmen var grei for meg, men jeg klarer ikke drikke kaffe som er glovarm. Kan høre med sambo i morgen, han drikker varmere kaffe enn meg egentlig, så han har sikkert en mening.

Jeg bare lurer på om den egentlig skal være sånn. Innimellom virker den varmere enn andre ganger da. Jeg liker ikke kaffen altfor varm jeg heller, men litt rart at den er helt drikkeklar med en gang.

Jeg bare lurer på om den egentlig skal være sånn. Innimellom virker den varmere enn andre ganger da. Jeg liker ikke kaffen altfor varm jeg heller, men litt rart at den er helt drikkeklar med en gang.

Det er litt sent for kaffe nå, men jeg kan teste i morgen, men når guttungen lager kakao så går det en liten stund før han kan drikke den pga varmen.

Sambo sier at kaffen ikke er like varm som den rett fra kaffetrakteren, men varm nok.

Jeg har ikke testet den enda, da jeg trøbler med magen, og da er ikke slik kaffe så bra for den.

candyqueen_83

[quote name=Shira :o)' timestamp='1294169355' post='4505644]

Sambo sier at kaffen ikke er like varm som den rett fra kaffetrakteren, men varm nok.

Jeg har ikke testet den enda, da jeg trøbler med magen, og da er ikke slik kaffe så bra for den.

Jeg har begynt å skylle glasset/koppen med varmt vann før jeg tar kaffen oppi så da holder den seg varm mye lengre :o)

Annonse

candyqueen_83

[quote name=Shira :o)' timestamp='1294171759' post='4505683]

Smart!

Vi har ganske tykke kaffeglass så de tar veldig mye av varmen. Men vi målte temperaturen på kaffen, og kom til 68 grader. Var visst det som var normalt på sånne maskiner.

Vi har ganske tykke kaffeglass så de tar veldig mye av varmen. Men vi målte temperaturen på kaffen, og kom til 68 grader. Var visst det som var normalt på sånne maskiner.

OK. Jeg har ikke kjøpt kaffeglass enda, har kopper fra før som ser ut som Lungokoppene. Fikk dessuten en rosa mammakopp av guttungen til jul, så jeg kan ikke benytte andre kopper akkurat nå uten noen skulende blikk ;o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1294257429' post='4506228]

OK. Jeg har ikke kjøpt kaffeglass enda, har kopper fra før som ser ut som Lungokoppene. Fikk dessuten en rosa mammakopp av guttungen til jul, så jeg kan ikke benytte andre kopper akkurat nå uten noen skulende blikk ;o)

Jeg bruker vanlige kaffeglass fra Ikea, jeg har ikke planlagt å kjøpe dyre kopper som ikke er pene engang.

Jeg bruker vanlige kaffeglass fra Ikea, jeg har ikke planlagt å kjøpe dyre kopper som ikke er pene engang.

Er de varmeå holde i, eller det hank?

Jeg skal ikke på IKEA, men sambo kan ønske seg til bursdagen av noen som har IKEA i nærheten. Det er han som drikker dillekaffe uansett! ;o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1294261602' post='4506307]

Jeg skal ikke på IKEA, men sambo kan ønske seg til bursdagen av noen som har IKEA i nærheten. Det er han som drikker dillekaffe uansett! ;o)

De er varme å holde i, men man fyller dem jo ikke og dessuten koster de 6 kr pr stykk. Jeg har noen dyre også til 80 kr pr stykk og de blir like varme de. Jeg har halve skapet fullt av slike billige Ikeaglass for de blir stygge etterhvert i oppvaskmaskinen så jeg kjøper tre stykker hver gang jeg er der. De knuser ikke heller faktisk.

candyqueen_83

Det er ikke hank på våre, men de blir ikke kjempevarme utenpå.

Vi har de største på 3 dl. Kjøpte dem på salg på Glassmagasinet. 99 kr for 4-pk.

candyqueen_83

Trodde innlegget var til meg jeg. Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...