Gå til innhold

Redd for å bli materialist...

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg som en dust som i det hele tatt er der at jeg må skrivet et innlegg om temaet. Har et prosjekt gående med spesiealtilrettelegging av belysningen i leiligheten min. Rundt jul veg det kommer inn en del som gjemmer den vanvittig sytygge lampa gir. En lang armatur hengende fra taket kan og funke bra hos meg. Jeg liker kaldt lys og finner det lite blendende, noe som visst nok er vanlig for min synshemming spesielt. Om jeg skal forklare på folkespråk, så liker jeg blått led-lys framfor kraftig halogenlys. Den som finner en bra LED-hodelykt med litt stor "disk", god spredning og god avstand og fargegjengjivelse den som invilger meg dette skal få premiemontasje skal få premie av meg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357820-redd-for-%C3%A5-bli-materialist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke materialistisk å bruke penger på ting som gjør tilværelsen bedre i forhold til f.eks. redusert syn. Materialistisk blir det når man f.eks. skifter ut armaturene fordi noen mener de skal se annerledes ut i år.

Jeg har ingen tips om hvordan du får tak i noe som passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...