Gjest julekortelskeren Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Må bare si meg enig med deg, elektroniske julekort er bare kjiiipt... Jeg har sendt 50 julekort i år, og får heldigvis tilbake omtrent like mange, vi er småbarnsforeldre, så vi sender bilder av barna. Det er helt greit å få tilbake kort uten bilder både fra gamle tanter osv, men i går fikk jeg elektronisk kort fra en familie som alltid har sendt oss bilder av barna, dette var i tillegg uten bilde, så det synes jeg er litt sært. jeg tar godt vare på bildene og gleder meg like mye ved å sende som å få. -men det spørs neste år om det blir en familie som får elektronisk fra oss også... Ja det er kansje å dra det litt langt å "straffe " noen ved å sende elektronisk... men jeg synes nå at det er litt sært at noen sender meg "samlepost... tror det var kansje 20 stk på samme lista som fikk samme formuleringen... -sendt fra kontoret der hun jobber... At posten var uten bilde er jo en ting, men å dele samme teksten med jobbkollegaer osv er ikke så gøy. -og det betyr vel kansje at de selv setter pris på å få 3 setninger på mail neste år? (de fleste familier med småbarn har jo et eller annet bilde av barna sine gjennom året, som de kansje gir til besteforeldre eller tanter/onkler? det kunne de vel kopiert og sendt oss vel? Trenger ikke være oppstillingsbilder heller, -jeg vet barna er aktive i forskjellige idretter, og foreldrene er gode fotografer.. -og de sier jo selv det er kjekt å få bilder så de får se hvor "store " barna våre har blitt... -vi treffes ellers i året altså...hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357994-julekort-med-bilde/page/2/#findComment-3087720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.