Gå til innhold

Julekort med bilde

Anbefalte innlegg

Gjest julekortelskeren

Må bare si meg enig med deg, elektroniske julekort er bare kjiiipt... Jeg har sendt 50 julekort i år, og får heldigvis tilbake omtrent like mange, vi er småbarnsforeldre, så vi sender bilder av barna. Det er helt greit å få tilbake kort uten bilder både fra gamle tanter osv, men i går fikk jeg elektronisk kort fra en familie som alltid har sendt oss bilder av barna, dette var i tillegg uten bilde, så det synes jeg er litt sært.

jeg tar godt vare på bildene og gleder meg like mye ved å sende som å få. -men det spørs neste år om det blir en familie som får elektronisk fra oss også...

Ja det er kansje å dra det litt langt å "straffe " noen ved å sende elektronisk... men jeg synes nå at det er litt sært at noen sender meg "samlepost... tror det var kansje 20 stk på samme lista som fikk samme formuleringen... -sendt fra kontoret der hun jobber...

At posten var uten bilde er jo en ting, men å dele samme teksten med jobbkollegaer osv er ikke så gøy. -og det betyr vel kansje at de selv setter pris på å få 3 setninger på mail neste år?

(de fleste familier med småbarn har jo et eller annet bilde av barna sine gjennom året, som de kansje gir til besteforeldre eller tanter/onkler? det kunne de vel kopiert og sendt oss vel?

Trenger ikke være oppstillingsbilder heller, -jeg vet barna er aktive i forskjellige idretter, og foreldrene er gode fotografer.. -og de sier jo selv det er kjekt å få bilder så de får se hvor "store " barna våre har blitt... -vi treffes ellers i året altså...hehe..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...