Gå til innhold

Svie i urinrør ved pung

Anbefalte innlegg

Gjest knerten79

Hei, jeg har merket nylig en liten svie/smerte under huden hvor penis slutter / pungen starter. Dvs det gjør ikke noe spesielt vondt hvis det ikke berøres/beveges. Men om jeg tar fingeren på området og klemmer litt ned eller dytter litt fram og tilbake så kommer det en litt stikkende smerte fram. Det skjer ingen andre plasser, Det virker som det er i omrtådet rundt urinrøret der, det vil si at det er det jeg tror kjenner når jeg trykker med fingrene. Mulig det er litt til venstre for midten, men litt usikker. Testiklene vil jeg si føles helt normale. Merker ikke noe spesielt svie el. ved vannlating. Men kan bli rød og varm i pungen uten at det er andre smerter enn det. Det trenger jo ikke henge sammen. Målte nylig prostataverdier og klamydia uten at det slo ut mens jeg bar inne for forholdsvis hyppig vannlating, som er blitt bedre nå. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358120-svie-i-urinr%C3%B8r-ved-pung/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Når man trykker mellom penis og pungen kan man kjenne urinrøret men også prostatakjertelen. Svi i urinrøret er som regel verst ytterst i urinrøret og sjelden i dette området hvis man ikke har vært utsatt for mekanisk press som ved for eksempel spinning. Prostata kan være øm enten ved infeksjon, men også på grunn av en prostatitt eller prostatadyni, som kan være en irritasjonstilstand uten infeksjon fra en mikrobe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...