Gå til innhold

Det skal bli godt å legge seg, enig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det har vært en slitsom, men veldig hyggelig dag her også. Nå har gjestene reist og barna er i seng, så jeg nyter et glass portvin mens jeg rydder opp.

Vi praktiserer alkoholfri julaften her, så jeg "snikdrikker" egentlig nå, hehe ;-) Blir nok et glass til mens jeg gjør meg ferdig, og så hodestups i seng.

Gleder meg til en sein og lang julefrokost i morgen med påfølgende middag hos et vennepar.

Fortsatt god jul!

Ja, det er godt. Nå har vi ryddet hele kjøkkenet og alt er i orden og jeg kan våkne uten å begynne og vaske og rydde i morgen tidlig.

''Ja, det er godt. Nå har vi ryddet hele kjøkkenet og alt er i orden og jeg kan våkne uten å begynne og vaske og rydde i morgen tidlig.''

Men det er jo i morgen tidlig. Jeg har nettopp spist en salig porsjon julematrester til frokost. Ribbe, julepølser, surkål, sånn liten kåldingst og stekte epler.

God jul til dere b-mennesker også. ;)

''Ja, det er godt. Nå har vi ryddet hele kjøkkenet og alt er i orden og jeg kan våkne uten å begynne og vaske og rydde i morgen tidlig.''

Men det er jo i morgen tidlig. Jeg har nettopp spist en salig porsjon julematrester til frokost. Ribbe, julepølser, surkål, sånn liten kåldingst og stekte epler.

God jul til dere b-mennesker også. ;)

Ja, vi har holdt det gående helt til nå. Naboen og dattera mi gikk hjem da, men vi har ryddet og ordnet så alt ser bra ut igjen og så har vi skravla og drukket Irish Cream.

Ja, vi har holdt det gående helt til nå. Naboen og dattera mi gikk hjem da, men vi har ryddet og ordnet så alt ser bra ut igjen og så har vi skravla og drukket Irish Cream.

Jeg tror jeg har forspist meg på ribbe, og det til frokost. :o

Det var godt å legge seg i natt, ja ;)

Julaften ble bra og ungene var superfornøyde med gavene - tiåringen brast endog i gråt av pur glede pga den ene gaven hun fikk :))

Jeg fikk rydda og vaska gulvet når gjestene hadde dratt igår kveld, så nå sitter jeg i senga og koser meg i visshet om at huset er shina og vi slipper å fikse frokost! Vi skal nemlig på vår tradisjonelle 1.juledagsfrokost hos foreldrene mine kl. halv tolv:) "Frokosten" varer gjerne "hele dagen", så dette blir gøy ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...